FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Porsche - surowa i czysta linia stylistyczna... Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Arjbest
User



Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 185
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:19, 14 Wrz 2015 Powrót do góry

Wygląda naprawdę dobrze. Mogę pogratulować zbiorów i poczekać na kolejne modele.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4195
Przeczytał: 154 tematy

Pomógł: 156 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 22:53, 14 Wrz 2015 Powrót do góry

Fajne te nowe nabytki i ogólnie miło mi się przegląda Twój temat, szczególnie że też bardzo lubie Porsche. Tyle, że ja poszedłem w wyścigi i chyba dlatego tak miło mi zobaczyć cywilne Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ziomek
User



Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 1:04, 22 Sty 2016 Powrót do góry

Chyba już najwyższa pora by słowo ciałem się stało i noworoczne postanowienie weszło w życie....Większe zaangażowanie w życie naszego forum. Modeli przybywa i przybywa. Miejsca na modele coraz mniej.... Pasja to pasja.

Kolejny już raz zamierzałem wyjść z generacji wiatraków i przejść w "żywioł wody" w generacjach Porsche.

Poniższy model trochę zakupiony z "czapy", gdyż już jeden taki w kolekcji jest. Ale to Targa. Początki Targi.

Poprzednio prezentowałem Targę w wersji "open". Czas na wersje "half open". Zapewne któraś z tych wersji pójdzie na sprzedaż. Czas pokaże która wersja.

Porsche 911 Targa (1965) Minichamps

Image

Image

Image

Image

Image


Zestawienie Targ

Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ziomek dnia Pią 1:06, 22 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
sprzewo
User



Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 1682
Przeczytał: 81 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka

PostWysłany: Pią 11:15, 22 Sty 2016 Powrót do góry

Model marzenie Smile tak samo jak jego odpowiednik w skali 1:1

Już dawno żaden model nie wywołał u mnie tak szerokiego uśmiechu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ziomek
User



Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 17:48, 23 Sty 2016 Powrót do góry

Wracając do tematu...

Kolejnym prezentowanym modelem Porsche miała być specjalna Targa. W ostatnim czasie dużo Targowiska w mojej kolekcji się pojawiło.

Generacja Porsche 964 przez wielu uważane jest za najpiękniejszą odmianę 911 ever. Z gustami się nie dyskutuje.... Bezdyskusyjna pozostałe kwestia dotycząca prezentowanego poniżej modelu z rodziny "RS"

W zeszłym roku prezentowałem mniejszego litrażem brata 964 RS o pojemności 3.6 L. Pora na 3.8 litra "na głowę"....

Miał być w kolorze żółtym, trafił się w bieli.

Ma może ktoś z Was żółty kolor na wymianę?


Porsche 911 (964) Carrera RS 3.8 (1993) Spark


Image


Image


Image


Image


Image


Bracia: 3.6 litra i 3.8 litra

Image


Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ziomek dnia Sob 17:49, 23 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
carman
User



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 137
Przeczytał: 66 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:52, 23 Sty 2016 Powrót do góry

Ziomek napisał:
Generacja Porsche 964 przez wielu uważane jest za najpiękniejszą odmianę 911 ever. Z gustami się nie dyskutuje....


Ciekawe. Z powodu tych masywnie wyglądających zderzaków dla mnie seria 964 wygląda jak 911 w pampersie Laughing

Mimo to RS-ki wykonane na poziomie. Tarcze hamulcowe z zaciskami i inne smaczki. Jest na czym zawiesić oko Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arjbest
User



Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 185
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 20:01, 23 Sty 2016 Powrót do góry

Biały jest fajny. Rażą jedynie wycieraczki, jeden ze znaków rozpoznawczych 911. O ile dobrze widzę, ma ciekawe tablice rejestracyjne - celne zamiast typowych "normalnych".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ziomek
User



Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 13:49, 24 Sty 2016 Powrót do góry

Kolejny interesujący model Porsche. Kolejna Targa z dodatkiem Turbo, bądź Turbo z dodatkiem Targi. Co kraj to obyczaj...

Przez jednych nazywane Porsche 930 Targa Turbo 3.3 a przez drugich Porsche 930 Turbo 3.3 Targa. Kto komu użyczył "ciała"? Targa Tubro czy Turbo Tardze? Ja postawiłem na pierwsze nazewnictwo chociaż częściej spotykanym jest to drugie by nie powiedzieć oficjalne...
Na rynku można spotkać poniższy model różnych producentów: Neo, Spark, Schuco. Z uwagi na niską cenę, padło na Schuco.

Model w kolorze czerwonym - idealnym.


Porsche 911 (930) Targa Turbo 3.3 (1986-1989) Schuco



Image


Image


Image


Image


Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ziomek
User



Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 13:20, 20 Lut 2016 Powrót do góry

Targa

Kolejna Targa....co tu więcej dodać Smile

Ostatnio Spark wypuścił 964 Targę w bieli. Ktoś z Was może ją posiada?

Porsche 911 (964) Targa (1990) Minichamps


Image


Image


Image


Image


Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
michał89
User



Dołączył: 10 Lis 2011
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów / Kraków

PostWysłany: Wto 0:24, 23 Lut 2016 Powrót do góry

RS-y piękne. Widziałem, że niedlugo dojda 964 Turbo i Turbo S. Creme de la creme, jeżeli chodzi o 911 "wiatraki". Zazdraszczam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michał89 dnia Wto 10:22, 23 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Ziomek
User



Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 18:06, 27 Lut 2016 Powrót do góry

I nadszedł (cofając się ponownie wstecz) rok 1992...
Rok szczególny dla "turbawek" Porsche. W 1992 roku na salonie samochodowym w Genewie Porsche zaprezentowało model 911 964 Turbo z dodatkowym zastrzykiem mocy (381 HP). Moment historyczny i ważny, gdyż jest to pierwszy model Turbo z oznaczeniem "S" (Sport dla przypomnienia). Wyprodukowano zaledwie 80 sztuk.

Cechy charakterystycznie 964 Turbo S? Jeden szczególny: boczne wloty powietrza w tylnych nadkolach do chłodzenia powietrza doładowującego (jak zresztą na podobieństwo w modelu 959). Do dzisiaj spotykamy je w ( nie wszystkich) modelach Turbo + wyjątek ---> 991.1 GT3 RS 2015.
Nie można zapomnieć o zmienionym, nowym tylnym spoilerze i literce "S" na tylnej klapce....


Do wyboru był: kolor czerwony lub szary. Padł na czerwony.


Porsche 911 (964) Turbo S (1992) Spark


Image


Image


Image


Image


Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ziomek dnia Sob 18:08, 27 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
darkmanpoland
User



Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 79
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Braintree uk/ Piła pl

PostWysłany: Nie 22:16, 28 Lut 2016 Powrót do góry

Cuda te prosiaczki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ziomek
User



Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 17:17, 10 Kwi 2016 Powrót do góry

Dzisiaj bez zbędnego rozpisywania się.

Doskonały opis dwóch wyścigowych rozrabiaków przedstawił kolega Michał89 w swoim wątku "P O R S C H E". Zapraszam do wątku Michała. A z mojej strony przedstawiam:

Porsche 718 RS 60 Spyder (1959) Minichamps

Wersja "drogowa"


Image

Image

Image

Image

Image




Porsche 904 Carrera GTS (1964) Minichamps

Image

Image

Image

Image

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
michał89
User



Dołączył: 10 Lis 2011
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów / Kraków

PostWysłany: Nie 17:34, 10 Kwi 2016 Powrót do góry

Gratuluję RS 60 w wersji "cywilnej". Sam na niego chorowałem, ale póki co musi wystarczyć mi wersja z 12h Sebring. Czyżbyś zaczął się przekonywać do wyścigówek? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ziomek
User



Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 17:49, 10 Kwi 2016 Powrót do góry

Hehe...wyścigówek? Never Smile

Impulsem do zakupu 718 RS 60 Spyder była rozmowa z Tobą. To Ty nakręciłeś mnie na temat 718. W ostatnim czasie na niemieckim ebay były 3-4 licytację tego modelu tj. bez naklejek. Udało się wyrwac jeden model.

Z drugiej strony Twoja wersja wygląda ciekawiej. Fajnie by wyglądała przy zestawieniu z nowym 718 Boxster S.

Póki co, cena miniatury 718 Boxster S przygotowana przez Spark, przekracza moją zdolność finansową. 299 zł to zdecydowanie za dużo....150 zł to już w miarę normalna cena.

Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ziomek dnia Nie 17:54, 10 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin