FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Porsche - surowa i czysta linia stylistyczna... Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Ziomek
User



Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 10:03, 03 Wrz 2013 Powrót do góry

5 lat później....pierwsze spoilery

Porsche 911 S 2.4 (1972) Norev

Image

Image

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lucanero
Moderator



Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 2151
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 10:04, 03 Wrz 2013 Powrót do góry

Przepiękny jest ten Norev. Świetny kolor i felgi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ziomek
User



Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 10:10, 03 Wrz 2013 Powrót do góry

Lucanero napisał:
Świetny kolor i felgi.


Tak, to prawda!

Długo polowałem na ten model w tym kolorze. Norev jeszcze oferuje ten model w kolorze ciemno brązowych. Jednak ten pomarańcz bardziej mi przypadł do gustu. I te cudowne felgi Fuchsa..... ymmmm. A może by tak felgi Fuchsa zamontować do mojego Focusa Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
michał89
User



Dołączył: 10 Lis 2011
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów / Kraków

PostWysłany: Wto 10:56, 03 Wrz 2013 Powrót do góry

Ziomek napisał:
1967 rok
.....światło dzienne ujrzała wersja 911R - praprzodek dzisiejszych wersji GT3 RS. Wyprodukowano tylko 20 sztuk tego modelu.


Perełka - zarówno Twój model jak i oryginał, który miałem okazję widzieć na żywo Smile. Trzy 911 - trzech producentów, wg mnie seria E Noreva wychodzi w tej konkurencji zdecydowanie najlepiej

Małe pytanko - podstawki w Norevie i Kyosho są utrzymane w tym samym stylu - pochodzą z jakiejś serii, czy obydwaj producenci zdecydowali się na zachowanie "firmowej" czcionki?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ziomek
User



Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 11:12, 03 Wrz 2013 Powrót do góry

michał89 napisał:
seria E Noreva wychodzi w tej konkurencji zdecydowanie najlepiej


Nie spotkałem się jeszcze z Porsche 911 E od Norev. Czy nie miałeś może na myśli 911 S?

Cytat:
Małe pytanko - podstawki w Norevie i Kyosho są utrzymane w tym samym stylu - pochodzą z jakiejś serii, czy obydwaj producenci zdecydowali się na zachowanie "firmowej" czcionki?


Tak to prawda. Od siebie dodam, że podstawki (gablotka) Kyosho są w 95% procentach podobne do podstawek Minichampsa. Z kolei gablotka od Norev różni się wielkością od Kyosho i Minichampsa.

Jeżeli chodzi o czcionkę - to efekt mojej własnej dłubaniny. Czcionki do 911 R i 911 S przygotowałem sam, na podstawie zdjęć, logo z internetu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ziomek dnia Wto 11:15, 03 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
michał89
User



Dołączył: 10 Lis 2011
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów / Kraków

PostWysłany: Wto 12:29, 03 Wrz 2013 Powrót do góry

Chodziło mi o to, że z twoich 911 najbardziej podoba mi się ta od Noreva, 911 S z 1972 - czyli seria E (Np. wersje z silnikiem 2.2 z lat 1969-71 to serie C i D, natomiast wersje z lat 1972-73 to serie E i F - to bodajże w nich pojawiły się po raz pierwszy spojlery. W 1974 pojawiła się seria G, tzw. G-model z nowym przodem). Zresztą pewnie wszystko to wiesz, tylko nie zrozumiałeś co miałem na myśli Smile

Swoją drogą czekam na jakąś 911 "post '73", bo ostatnio to właśnie one podobają mi się najbardziej. I gratuluje świetnych podstawek!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michał89 dnia Wto 13:32, 03 Wrz 2013, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
kotekk2
User



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:24, 03 Wrz 2013 Powrót do góry

Świetna kolekcja!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ziomek
User



Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 23:36, 03 Wrz 2013 Powrót do góry

michał89 napisał:
Chodziło mi o to, że z twoich 911 najbardziej podoba mi się ta od Noreva, 911 S z 1972 - czyli seria E (Np. wersje z silnikiem 2.2 z lat 1969-71 to serie C i D, natomiast wersje z lat 1972-73 to serie E i F


Michael, no to trochę się rozjechaliśmy! Smile

W pierwszej chwili pomyślałem o produkcie 911 E w skali 1:43.
Masz rację - seria E - 1972, ale E to też model 911 - Einspritzung, obok takich modeli jak S - Sport; T - Touring oraz L - Luxus

Cytat:
czekam na jakąś 911 "post '73"


Nie tak szybko! Mamy do pokazania jeszcze jeden genialny model jak na tamte czasy...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ziomek dnia Wto 23:37, 03 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
michał89
User



Dołączył: 10 Lis 2011
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów / Kraków

PostWysłany: Śro 0:00, 04 Wrz 2013 Powrót do góry

Ziomek napisał:

Michael, no to trochę się rozjechaliśmy! Smile

Grunt, że doszliśmy do porozumienia. Trafiło akurat na literkę "E", która wśród 911 bardziej kojarzy się ze "środkowym" modelem niż z serią.

Cytat:

Nie tak szybko! Mamy do pokazania jeszcze jeden genialny model jak na tamte czasy...

Tak, nie ukrywam, że na 914 też czekam z niecierpliwością!

W ogóle twoja kolekcja powoduje, że poważnie zaczynam myśleć o jakichś sensownych Porsche w swojej gablocie. Szkoda, że w przypadku tej marki na próżno szukać okazji...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ziomek
User



Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 0:30, 04 Wrz 2013 Powrót do góry

Cytat:
Tak, nie ukrywam, że na 914 też czekam z niecierpliwością!


Niestety to nie będzie 914 Sad Bardzo rzadki model. A jak już się coś pojawi, to ceny....brak słów.

Cytat:
Szkoda, że w przypadku tej marki na próżno szukać okazji...


Tak, to prawda...zwłaszcza teraz kiedy 911 obchodzi 50-tkę. To dobry powód by zarobić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ziomek dnia Śro 0:59, 04 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Ziomek
User



Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 17:57, 04 Wrz 2013 Powrót do góry

Poniższy model nie wymaga chyba komentarza!

Uważany za jeden z najlepszym modeli 911 w historii...

Pierwszy samochód produkowany z seryjnym przednim i tylnym spoilerem (charakterystycznym Ducktail)....

Porsche 911 Carrera RS 2.7 (1973) Touring version (M472) Schuco

Image

Image

Image


Czy ktoś z Was ma może do sprzedania wersję EBBRO Porsche Carrera RS 2.7 ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ziomek dnia Śro 17:59, 04 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Piotrek_EPKK
Klubowicz



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4214
Przeczytał: 111 tematów

Pomógł: 150 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 18:29, 04 Wrz 2013 Powrót do góry

Dla mnie również najładniejsze 911 Wink RS brał udział w rywalizacji zarówno rajdowej jak i wyścigowej, w obu przypadkach z dobrym skutkiem! Był prekursorem RSRa, na bazie którego powstało przecież 935 Wink Bardzo lubię tę linię oraz charakterystyczny spoliler "kaczy kuper" Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ziomek
User



Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 19:15, 10 Wrz 2013 Powrót do góry

Nareszcie.... 1974 rok!

1974 r. - pierwszy seryjny samochód sportowy na świecie z turbodoładowaniem. Charakterystyczny spoiler "Whale tail" wielorybi ogon, zwiększający siłę dociskową, zapobiegający nadsterowności przy dużych prędkościach. Gumowe ranty na spoilerze, miał za zadanie by sprawić, by spoiler był "przyjazny przechodniom..." (?)

Jedna z najpiękniejszych serii wśród Porsche..... Seria "H" - THX Michał!!!

Porsche 911 Turbo typ 930 (1975) Minichamps

Image

Image

Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ziomek dnia Nie 1:41, 15 Wrz 2013, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autora
Lucanero
Moderator



Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 2151
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 19:18, 10 Wrz 2013 Powrót do góry

Przepiękny, coraz bardziej zaczynam doceniać modele Porsche.
"przyjazny przechodniom" - to zabawne Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ziomek
User



Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 19:37, 10 Wrz 2013 Powrót do góry

Lucanero napisał:
"przyjazny przechodniom" - to zabawne Smile


Nie tylko przechodniom, ale i tym którzy wybrali się na piknik...bez stolika Smile

Image

Image

Image

To ostatniej zdjęcie to lekkie przegięcie...foto montaż ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ziomek dnia Wto 19:37, 10 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin