 |
|
 |
|
Autor |
Wiadomość |
Kokakolowy
User
Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:31, 11 Maj 2015 |
 |
Następnym klasykiem w mojej kolekcji jest kolejny pojazd biorący udział w Rajdzie Monte Carlo tym razem z roku 1962. Była to 31 edycja rajdu.
ALFA ROMEO Giulietta T.I. 1962 załogi F.Masoero - J.Maurin startującej z numerem 103, która zajęła ostatecznie 30 miejsce w tym rajdzie.
i oryginał wraz załogą.
Model pochodzi z serii Alfa Romeo Sport Collection. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kokakolowy dnia Pon 17:32, 11 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
|
 |
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6415 Przeczytał: 89 tematów
Pomógł: 289 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Wto 22:10, 12 Maj 2015 |
 |
No ostatnie dwa modele to już zdecydowanie me ulubione klimaty, w kwestii rajdówek Stratos od IXO/Altaya - wersja podstawowa. Wiele już zostało o nim powiedziane, generalnie na pewno jest to dobry modelik, zwłaszcza na początek. Niestety trochę brakuje mu detali, które obecnie w seriach takich są standardem... Alfa Romeo to modelik ze znanej i lubianej serii, w której wydano kilka naprawdę ciekawych autek Ogólnie nowe pozycje na plus, ważne że się rozwijasz, w przyszłości to zaprocentuje  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Kokakolowy
User
Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 23:11, 12 Maj 2015 |
 |
Jakoś lubię modele IXO/Altya chociaż faktycznie czasem im czegoś brakuje, a czasem są super. Kiedyś może wpadnie coś lepszego , w końcu w historii rajdów było sporo samochodów ;d |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6415 Przeczytał: 89 tematów
Pomógł: 289 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Wto 23:37, 12 Maj 2015 |
 |
Uwierz mi, że wiem jak to jest, zwłaszcza że apetyt rośnie w miarę jedzenia Swoją kolekcję rajdową również zaczynałem, bądź co bądź, od IXO/Altaya w podstawowych wersjach. Generalnie IXO robi najwięcej rajdówek w przeróżnych wersjach malowań i chyba każdy ma coś od nich Jak mówię, na start są bardzo dobre i warte swojej niskiej ceny, ale z czasem zaczyna czegoś brakować i tak idzie się dalej, to nic nadzwyczajnego  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Kokakolowy
User
Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 23:54, 12 Maj 2015 |
 |
To już chyba jestem na etapie "zaczyna czegoś brakować" , ale za to wezmę się już po studiach. Z drugiej strony zebranie wszystkich wersji malowań modeli IXO też może być dobrym wyzwaniem ;d |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Kokakolowy
User
Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:43, 13 Maj 2015 |
 |
Takie "cóś" mi wyszło jednak, nie nadaje się do prezentacji więc wrzucam luzem, bo mi się podoba
Życzę miłego wieczoru ;d |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Kokakolowy
User
Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 15:31, 16 Maj 2015 |
 |
W 1967 roku właściciel oraz dwóch redaktorów naczelnych Daily Express postanowiło stworzyć wydarzenie, które mogła firmować ich gazeta,a które mogło by podnieść morale narodu brytyjskiego po dewaluacji funta. Tak narodził się pomysł Maratonu z Londynu do Sydney. Wydarzenie to miało być za razem pokazem brytyjskiej myśli technicznej promując ją we wszystkich krajach, przez które przebiegała trasa rajdu. Miało to podnieść sprzedaż brytyjskich marek poza granicami kraju.
Trasa rajdu miała 7000 mil i przebiegała przez 11 krajów. Rajd wystartował 24.11.1968 i trwał aż do 18.12.1968. Na starcie stanęło 98 załóg.
CITROENEM DS21 z numerem 87 do rajdu przystąpiła belgijsko-francuska:
Lucien Bianchi( zwycięzca wyścigu Le Mans takżę z 1968) oraz Jean-Claude Ogier.
dla porównania kilka zdjęć oryginału znalezionych w sieci:
Bianchi jechał znakomicie zdobywając wysoką pozycje, zadania nie utrudniały mu także liczne awarie pojazdów rywali. Załoga wydawała się nie do powstrzymania mając 24h przewagi nad nad następną załogą. Jednak 156km( lub 50km zależnie od źródła) od Sydney w okolicach punktu kontrolnego Nowra ich DS21 zderzył się czołowo z cywilnym Mini na teoretcznie zamkniętym odcinku drogi. Samochodem kierował wtedy Ogier, a Bianchi wtedy spał. Obje zostali ranni w tym Lucien ciężko.
Jako ciekawostkę należy wspomnieć, że Lucien Bianchi zginął rok później podczas treningu na torze Le Mans. Miał 35 lat. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Kokakolowy
User
Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 21:58, 11 Lip 2015 |
 |
Po dłuższej przerwie, wśród klasycznych rajdówek w moim "garażu" znalazło się miejsce także na ładnie wykonany model firmy Hongwell przedstawiający pojazd załogi C.Sainz/L.Moya
LANCIA DELTA HF INTEGRALE w malowaniu prywatnej ekipy Jolly Club, Rajd Akropolu 1993 (prawdopodobnie), w którym załoga dojechała do mety z drugim czasem wynoszącym 6:55:48, tracąc do pierwszego miejsca 1,13 sek.
W oryginale auto posiadało czarne felgi z przodu, jednak nie jestem przekonany czy warto się z tym bawić. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kokakolowy dnia Sob 22:03, 11 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Kokakolowy
User
Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:49, 22 Lip 2015 |
 |
Po kilku historycznych modelach czas przeskoczyć do roku 2011, gdzie po 350 km oesów na metę Rajdu Szwecji z pierwszym czasem dociera załoga M.Hirvonen / J.Lehtinen. Bronią tej załogi w walce o pierwsze z dwóch zwycięstw w sezonie 2011 był samochód :
FORD FIESTA RS WRC ze stajni Ford Abu Dhabi WRT. Samochód został przygotowany do rajdu przez brytyjski M-SPORT. Był to debiiut Fiesty WRC w Mistrzostwach świata. Model w biedniejszej wersji wydawniczej firmy altaya pochodzi ze stajni IXO. Ale i tak jest ładny, porządnie i szczegółowo wykonany.
ps. Odbiór zdjęcia jest trochę zaburzony przez brak śniegu, ale ciężko o takowy w lipcu, Pozdrawiam ! |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kokakolowy dnia Czw 20:11, 23 Lip 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
Kokakolowy
User
Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:09, 23 Lip 2015 |
 |
Rok 2005. W dniach 11-13 marca na meksykańskich szutrach toczy się walka o zwycięstwo i punkty
w 2. Corona Rally Mexico. Fordem Focusem z numerem 4 kilometry odcinków specjalnych pokonuje mistrz JWRC z 2002 roku - Dani Solà, wraz z pilotem Xavierem Amigo. Niestety załoga rozbija swój samochód na 11 odcinku specjalnym i nie kończy rajdu. Na uwagę i status ciekawostki zasługuje fakt, że z 4 fabrycznych Focusów WRC (w tym pojazd Soli) startujących w tym rajdzie, każdy miał inne malowanie.
FORD FOCUS RS WRC '04, model w skali 1/43 wykonany przez firmę IXO.
Jako, że fordów już się trochę zebrało, na koniec rodzinne zdjęcie Ford World Rally Team lub jak kto woli M-SPORT.
 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Kokakolowy
User
Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 21:41, 25 Lip 2015 |
 |
Dzisiejszy świeży nabytek prosto z wycieczki do Czech. Ostatni w Ostravie, znaleziony po przeszukaniu wszystkich znanych mi miejsc z modelami w tym mieście, a producent wycofał go już nawet z e-shopu (chyba, że tylko u mnie się nie pokazuje.) Historia jego zdobycia, producent jak i malowanie czynią z niego jeden z bardziej oryginalnych i ciekawszych modeli w kolekcji.
N grupowy MITSUBISHI LANCER EVO IX(N4) w barwach EuroOil Čepro Czech National Team
Załogi Vaclav Pech Jr. / Petr Uhel, która zajęła 8 mejsce w 39. Barum Czech Rally Zlín 2009.
Producent : Abrex
Na koniec ładne zdjęcie w 1/1
Pozdrawiam ! |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kokakolowy dnia Nie 19:42, 26 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Kokakolowy
User
Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:53, 10 Sie 2015 |
 |
PEUGEOT 206 WRC '02, którym to załoga Marcus Grönholm i Timo Rautiainen odniesli zwycięstwo w 52. Neste Rally Finland 2002 przybliżając się do drugiego w karierze tytułu mistrzów świata.
Tradycyjnie, ixo/altaya,
Życżę miłego wieczoru.! |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kokakolowy dnia Śro 18:20, 26 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Kokakolowy
User
Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 20:53, 14 Sie 2015 |
 |
Rok 2001. 31. Propecia Rally New Zealand. Na 382 km szutrowych dróg pewne zwycięstwo odnosi załogo Burns / Reid zbliżając się o kolejne 10pkt do tytułu Mistrza Świata. Pierwszego i ostatniego.
W osiągnięciu tego rezultatu pomogło im:
SUBARU IMPREZA S7 WRC'01 w malowaniu SWRT. IXO/Altaya.
 |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kokakolowy dnia Śro 18:20, 26 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Raf
Moderator
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 2057 Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 174 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oszczepowice k. Brzęczewa
|
Wysłany:
Pią 21:39, 14 Sie 2015 |
 |
Nie ma to tamto - klimatyczne foty! COS INNEGO.
Podoba mi sie.  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Model
User
Dołączył: 27 Sie 2015
Posty: 67 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:12, 28 Sie 2015 |
 |
Super zdjęcia. Czym robisz?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
 |
|
 |
|