FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Wariacje na temat Nysy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
szjan-64
User



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 2873
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/CHICAGO

PostWysłany: Pon 18:55, 31 Maj 2010 Powrót do góry

Dremelek, szpachlówka ,HIPS -itd.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MaSCott
User



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2605
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Pon 19:35, 31 Maj 2010 Powrót do góry

No, zobaczymy co z tego wyjdzie ;p
Pamiętaj, że jadą jeszcze do Ciebie dwie kolejne Nyski Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szjan-64
User



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 2873
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/CHICAGO

PostWysłany: Pon 19:49, 31 Maj 2010 Powrót do góry

Pamiętam ,też się coś z nich powycina ,dzięki Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
metall
User



Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 1122
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pon 20:41, 31 Maj 2010 Powrót do góry

Smile Smile Smile No rozbawiłeś mnie, ale kibicuję oczywiście Twoim poczynaniom.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
cysior
User



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:49, 31 Maj 2010 Powrót do góry

Ooo czekam z niecierpliwością na dalszą foto relacje


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szjan-64
User



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 2873
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/CHICAGO

PostWysłany: Pią 18:09, 04 Cze 2010 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 20:19, 04 Cze 2010 Powrót do góry

Janusz bijae poklony... Babunia z MO rewelacyjna!!
MARCO
User



Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 3943
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 80 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 20:42, 04 Cze 2010 Powrót do góry

Cały Janusz jak zawsze prima sort. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
xiedzu
Moderator



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2080
Przeczytał: 44 tematy

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: óć

PostWysłany: Pią 20:51, 04 Cze 2010 Powrót do góry

pikne... szkoda jedynie, że tylne światła od 522... taka przejściówka wyszła Smile
ale prezencja ogólne - o.k.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jat02
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3522
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 22:25, 04 Cze 2010 Powrót do góry

teoretycznie ma to być 501-ka , ale i tak swój zakończyła na Allegro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RAFLAB
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1369
Przeczytał: 69 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork

PostWysłany: Sob 20:47, 05 Cze 2010 Powrót do góry

xiedzu napisał:
pikne... szkoda jedynie, że tylne światła od 522... taka przejściówka wyszła Smile
ale prezencja ogólne - o.k.


Drogi Tomku, jaka przejściówka ????, jest to zdecydowanie model 501, a możemy to poznać (szacunek dla Janusza że uwzględnił to w swoim projekcie), po pierwsze po giętych przednich szybach, po drugie po zmienionym kształcie wlotu powietrza w klapie przedniej, a po trzecie po listwie ozdobnej, która nie idzie w szpic na przedniej masce, a leci w równo do okoła. I właśnie model 501 już miał montowane tylne lampy zespolone trójdzielne (podejżewam że były to lampy od Warszawy która w tym czasie była właśnie wycofywana z produkcji, a że w komunie nic nie mogło się zmarnować, jak również przemysł miał prowadzić politykę unifikacji części i kształt też mi jakoś tak podobnie wygląda więc stąd te przypuszczenia)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jat02
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3522
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 22:56, 05 Cze 2010 Powrót do góry

generalnie zgoda , ale poza lampami tylna część nadwozia ma niewiele wspólnego z 501


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RAFLAB
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1369
Przeczytał: 69 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork

PostWysłany: Nie 7:27, 06 Cze 2010 Powrót do góry

jat02 napisał:
generalnie zgoda , ale poza lampami tylna część nadwozia ma niewiele wspólnego z 501

Ja jednak będę obstawał przy stwierdzeniu że ma wiele wspólnego, dla potwierdzenia polecam obejżeć relacje z remontu oryginalnej Nysy 501 OW, która poza dwudzielnymi tylnymi drzwiami, do złudzenia przypomina dzieło Janusza Laughing Laughing Laughing
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jat02
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3522
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 11:46, 06 Cze 2010 Powrót do góry

czyli zaprzeczasz sam sobie , dwuczęściowe drzwi były w wersjach z dodatkowym oknem za drzwiami , jak zresztą widać na zdjęciach , na które się powołujesz . Oprócz lamp , ściana tylna 501-ki nie ma nic wspólnego z 522-ką , to samo się tyczy przedniej ściany 501-ki , która za wyjątkiem podobieństwa przednich błotników nie ma nic wspólnego N59 , tyczy się to szczególnie przedniej części dachu , obrysu podszybia , braku słupka środkowego , szyby czołowe rozdzielała uszczelka i mocowana do niej listwa usztywniająca , tak , że trzeba popatrzeć na zdjęcia nim się wypowie swoje zdanie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 12:48, 06 Cze 2010 Powrót do góry

Panowie! Przecież nawet temat jest "Wariacje..."
Wbrew pozorom bardzo cieżko (wręcz nieopłacalne technicznie) jest zrobić z przodu N59 poprawny przód 501! Już o tym rozmawialiśmy, nie pamiętam czy na priv ze szjan-64, ale raczej gdzieś na forum. To są zupełnie różne przody, mimo że wyglądają podobnie, i nie chodzi mi tylko o szyby.
Tylne lampy "warszawowskie" są jak najbardziej poprawne dla późnych 501-ek.
Co się zaś tyczy tylnych drzwi i małych okienek z tyłu, to moja ma dwódzielne drzwi i okna i na wszystkich znanych mi fotkach czy rysunkach tylko takie 501 widziałem. Nie widziałem 501 bez małych okien i z pojedyńczymi drzwiami z tyłu. Ale to nie znaczy że takich nie było, choć prywatnie nie przypuszczam.
Ale jak na początku napisałem - to są wariacje na temat Nysy. Więc i jak do wariacji do tego podejdźmy.
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin