FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 DeA, Hachette itp. - dystrybucja, perypetie, Hyde Park Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
RAFLAB
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1369
Przeczytał: 43 tematy

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork

PostWysłany: Pon 10:39, 05 Cze 2023 Powrót do góry

Dostałem dzisiaj odpowiedz z DeA na pytanie o prezent za zmianę formy płatności za przesyłki :

" Marcin (Support)

5 cze 2023, 11:22 CEST

Dzień dobry,

dziękujemy za kontakt z firmą DeAgostini Collectibles.

Email ten to wynik błędu, najprawdopodobniej ludzkiego po stronie centrali gdzie przygotowywano tą wiadomość.

Prezenty za wybranie lub zmianę metody płatności są przewidziane przy nowych kolekcjach, natomiast mamy już potwierdzenie, że przy starszych kolekcjach, żadne prezenty za tego typu zmianę nie są planowane.

Przepraszamy za wprowadzenie w błąd.

Z poważaniem,

DeAgostini Collectibles
Marcin
Customer Service Representative"

A więc się wyjaśniło Laughing Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
W126
User



Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 1960
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 155 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:14, 05 Cze 2023 Powrót do góry

Ciekawe, co by zrobili, gdyby ktoś się uparł i domagał się prezentu. W końcu wysłali ofertę na maila. Ilu się złapie i nie będzie dociekało, co to za prezent, tylko prędko zaznaczą opcję paypal? Niezłe numery tam odchodzą. Coraz bardziej mam ochotę dobrać im się do tyłka w sposób trochę bardziej konkretny i przy udziale prawnika. Podniesienie ceny prenumeraty w trakcie jej trwania bez zawarcia odpowiedniej klauzuli w regulaminie, pisma windykacyjne mimo opłaconych rachunków, anulowanie subskrypcji albo przypięcie komuś subskrypcji, której nie zamawiał, niedotrzymywanie terminów, uszkodzone modele w paczkach, problemy z doręczeniem. Oj zebrało się.

Sytuacja u mnie z dzisiaj - jestem poza domem, ale mam kontakt z domownikami. Przylazł niezapowiedziany inpost. Nikt mu nie otworzył, bo nikt się nie spodziewał, że ma być. Nagle dostaję maila od inpostu, że moja przesyłka została doręczona. Wcześniej żadnego maila, że jest w ogóle wysłana nie było. Więc dzwonię do domu, niech sprawdzą, czy osioł z inpostu nie rzucił gdzieś paczki. Do skrzynki by się przecież nie zmieściła. No i chwilę później dostaję telefon zwrotny. Leży. Gdzie? Rzucona na progu drzwi wejściowych, gdzie każdy przechodzący obcy może ją sobie wziąć. W środku modele i fakturka. I weź tu potem udowadniaj, że nic nie dostałeś, jak kurier zaznaczył, że doręczono... Oj nerwy mi już delikatnie puszczają...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pavellz
User



Dołączył: 15 Gru 2014
Posty: 429
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 14:01, 05 Cze 2023 Powrót do góry

To teraz ja... Smile
1. po zmianie systemu pojawiła mi się nieopłacona faktura z którąśtam przesyłką. Pod spodem ta sama przesyłka ale opłacona. Wynika to z błędu, który pojawił się, bo przesyłka była reklamowana. Opłaciłem według systemu przesyłkę z reklamowanym modelem, nie opłaciłem reklamowanej.
2. telefon do konsultanta, mail do księgowości, mail zwrotny że przyjęli i uznali
3. prenumerata zmieniła się na aktywną.
4. dostaję paczkę z ciężarówkami - niestety numer 3 i 4 zamiast bieżących
5. telefon do konsultanta - oczywiście nie muszę zwracać, zrobili porządek. Będzie pan zadowolony...
6. dostałem jedną przesyłkę bieżącą. Jestem chwilowo zadowolony.
7. w międzyczasie przesyłka z numerem 3 i 4 dostaje status poproszono o zwrot
8. przychodzi przesyłka z prenumerowanymi Legendami FSO
9. mail: mam nadzieję że cieszysz się z ostatnio otrzymanej przesyłki Kultowe ciężąrówki, niebawem dostaniesz kolejny numer. Nie cieszę się, bo wręcz ekscytuję się Legendami FSO, które przychodzą bez najmniejszego problemu.
10. Ciężarówki nie przychodzą.
11. telefon do konsultanta - wszystko w porządku, proszę czekać. Księgowość miała problemy, ale wszystko ogarnia. Niby widzimy że Pan nie ma zaległości, ale coś tam wisi w systemie. Ile czekać? Niedługo... Very Happy
Ja wiem że to nie jest firma sprzedająca sprzęt do podtrzymywania życia, ale poziom profesjonalizmu jest masakryczny. Na moje maile nie odpowiadają, natomiast konsultanci to młodzi ludzie, którym kazali odbijać i uspokajać klienta, natomiast mam wrażenie, że oni sami niewiele wiedzą i naprawdę współczuję im tej pracy. Smile

PS


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pavellz dnia Pon 14:04, 05 Cze 2023, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
anett
User



Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 115
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 15:39, 07 Cze 2023 Powrót do góry

Czy komukolwiek zmienili stan płatność z oczekuje na płatność na zapłacono na podstawie przesłanych potwierdzeń wykonanych przelewów?
Wiszą mi 2 kolekcje ze statusem nieopłacone. Opłacone naturalnie zostały i to miesiąc temu.
W zeszłym tygodniu miłemu konsultantowi Marcinowi przesłałem pdfy z potwierdzeniami które to przekazał dalej do księgowości.
Tydzień minął i zero informacji.
No oprócz monitu z działu windykacji, żebym oplacił zaległe paczki.
Ręce opadają.
Kolejne paczki nie są nadawane, płatności nie potrafią zweryfikować.
Normalnie jak firma krzak.
Powiedziałem sobie, że jeżeli do końca miesiąca nie wyjaśnią tego raz na zawsze to poświęcę się i drugi raz opłacę im te kolekcji i jednocześnie zrezygnuję ze wszystkich prenumerat jakie u nich mam.
Narobili mi takie zaległości, napsuli tyle nerwów, że nie widzę podstaw do dalszej współpracy.
A i przejście z PP na Inpost dla mnie jest mega niekomfortowe. Gdybym otzymywał sms z info o nadaniu i możliwością przekierowania do paczkomatu to super. Ale ostatnie paczki przyszły bez wcześniejszego anonsu, bez możliwości przekierowania do paczkomatu, bez możliwości odbioru z lokalnego oddziału bo inpost zawiesił taką możliwość.
Szkoda mi już na nich nerwów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tol
User



Dołączył: 15 Kwi 2021
Posty: 52
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:19, 07 Cze 2023 Powrót do góry

mi zmienili status płatności po ponad miesiącu od przekazania kopii potwierdzenia wpłaty do ichniej księgowości. 14.04.23r. dostałem e-maila z informacją o przekazaniu przesłanego potwierdzenia do księgowości a status wpłaty zmienili 22.05. Może teraz robią to szybciej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mac1983
User



Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 200
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:49, 07 Cze 2023 Powrót do góry

Mam tak samo non stop muszę się tam dobijać telefonicznie bo na maile nie odpisują zmieniają mi sami miejsce wysyłki, dzisiaj znowu tłumaczyłem że jak dwa tygodnie temu zapłaciłem za auta FSO i wysłałem potwierdzenie zapłaty to chciałbym żeby wreszcie zmienili status przesyłek z zawieszonych na aktualne ręce opadają


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
JarekS
Moderator



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5548
Przeczytał: 92 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Śro 17:27, 07 Cze 2023 Powrót do góry

Ja już czekam 5 tygodni od wysłania potwierdzenia, dzwoniłem 4 razy, pisałem 3 maile - nadal mam rachunek nieopłacony a kolekcję zawieszoną (Żuk).
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RAFLAB
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1369
Przeczytał: 43 tematy

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork

PostWysłany: Śro 18:20, 07 Cze 2023 Powrót do góry

A jednak - opłaciłem dzisiaj ostatnie przesyłki za Legendy FSO i Kultowe ciężarówki kartą i na panelu klienta po 4 godzinach mam już status tych przesyłek jako opłacone - wniosek - jak opłacisz przelewem z blankietu to masz problem i musisz udowodniać, że na pewno nie jesteś garbaty Wink Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
JarekS
Moderator



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5548
Przeczytał: 92 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Śro 18:28, 07 Cze 2023 Powrót do góry

No dobra, to jest jasne - teraz opłacam przez kartę kredytową pozostałe kolekcje i zapłata ksieguje sie w ciągu 1-2h.
Problem z Żukiem jest taki, że do opłacenia widnieje kwota nie uwzględniająca rabatu 10%, który udzielili mi jesienią zeszłego roku. Rabat nadal obowiązuje, co potwierdzili w mailu. Jakbym teraz dokonał "zaległej" płatności przez konto Internetowe Deagostini, to po pierwsze opłaciłbym podwójnie tą samą przesyłkę, a po drugie zapłaciłbym kwotę wyższą, niż powinna być.
Dziwne, że jeszcze żadnej "windykacji" nie dostałem...
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JarekS dnia Śro 18:28, 07 Cze 2023, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
RAFLAB
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1369
Przeczytał: 43 tematy

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork

PostWysłany: Śro 18:49, 07 Cze 2023 Powrót do góry

Jarku - ja ten problem ( bo za Twoją podpowiedzią też wystąpiłem do nich o rabat na kolekcję Żuka) załatwiłem z konsultantem, powiedziałem mu o decyzji wydawnictwa, przesłałem e-maila potwierdzającego przyznanie rabatu i teraz mam już w panelu klienta kwotę uwzględniającą ten rabat - zarówno za bieżące przesyłki, jak i za te w zapowiedziach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tol
User



Dołączył: 15 Kwi 2021
Posty: 52
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:52, 07 Cze 2023 Powrót do góry

tylko, że to jest ich widzimiesię. Klient ma prawo wyboru formy płatności i to on decyduje jak chce zapłacić. Wszystkie formy są dozwolone i tak samo akceptowalne. Zresztą sami przekazują blankiet przelewu. A preferowanie przez nich, czy też zmuszanie klientów do płatności kartą czy też paypalem jest bezprawne. W mojej ocenie robią to specjalnie (opóźniają księgowanie) abyśmy płacili tak jak oni chcą i jak im jest wygodnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
JarekS
Moderator



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5548
Przeczytał: 92 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Śro 23:11, 07 Cze 2023 Powrót do góry

RAFLAB napisał:
załatwiłem z konsultantem (...)

Widzisz..., a "moi" konsultanci twierdzili, że nie mają takiej możliwości. Tam panuje totalna wolna amerykanka.
Moja sprawa została przekazana do działu księgowości, gdzie rzekomo skorygowano już kwotę płatności (o przyznany rabat), tylko trzeba jeszcze czekać, aż odblokują kolekcję i potwierdzą zaksięgowanie wpłaty (info od "moich" konsultantów)...
Płakać się chce... Od ponad dwóch miesięcy "stoję z Żukiem" i póki co, brak perspektyw... Kolejne telefony i maile niczego nie rozwiązują. Mógłbym złożyć skargę do Rzecznika Praw Konsumenta, ale obawiam się, że co najwyżej odpowiedzą jakąś standardową formułką o reorganizacji, a moja subskrypcja i tak będzie czekała na "odkliknięcie" jakiegoś "ptaszka" przez któregoś z pracowników DeA...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Poldi
User



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 1586
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:00, 08 Cze 2023 Powrót do góry

U mnie minie czwarty miesiąc "stania" z Żukiem... Problemy te same co powyżej u Was.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
anett
User



Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 115
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 10:29, 08 Cze 2023 Powrót do góry

Prenumeraty w DEA miałem od czasów serii KAP, tak zniweczyć zaufanie do firmy to już trzeba było się postarać. I to w XXI wieku. Większej kpiny z klientów to nie pamiętam. Teraz to wygląda tak jakby całą firma mieściła się w garażu i była obsługiwana przez 2 kumpli którzy nie wiedzieli na co się piszą rezygnując z usług podwykonawcy.
Z końcem miesiąca chyba trzeba będzie zacząć nadrabiać tyły i udać się na allegro/olx.
Żadnej zmiany w jakości pracy DEA od marca nie widzę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6162
Przeczytał: 104 tematy

Pomógł: 281 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 12:12, 08 Cze 2023 Powrót do góry

Ja natomiast jestem po kontakcie telefonicznym raczej zadowolony. Poprosiłem o dodanie telefonu do przesyłek i Pan załatwił to "od ręki". Powinno być już z tym tip-top. Natomiast co do "Legend FSO" to w pewnym momencie prenumerata (bez mojej interwencji) została odblokowana i już zaraz po tym przesyłka była w drodze. Także na razie, w moim przypadku, jakoś to idzie do przodu!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin