FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Garaż smigi'ego Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
zetorski
User



Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 856
Przeczytał: 142 tematy

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Kampinoska

PostWysłany: Wto 0:46, 15 Paź 2019 Powrót do góry

Niesamowita historia
atrakcyjne zdjęcia
spoko modele
i ładnie opowiedziane Smile
Gratuluję nietuzinowości
Ok!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
emer
User



Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 1380
Przeczytał: 72 tematy

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 0:47, 15 Paź 2019 Powrót do góry

No i do tego te Twoje zdjęcia... Chapeau bas smigi!
A o którymś Koenigseggu (samochodzie) ciekawie opowiada Stig w swoich wspomnieniach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
smigi
User



Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 1943
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole

PostWysłany: Wto 9:07, 15 Paź 2019 Powrót do góry

Hmm nie czytałem książki, a jedyną historie ze Stigiem i Koenigseggiem kojarzę, jak ten pierwszy testując samochód na torze TopGear wypadł z toru i rozbił auto na oponach. Po tym Stig zasugerował, ze gdyby zwiększyć docisk tylnej osi, auto prowadziło by się lepiej. I po jakimś czasie Top Gear dostali zmodyfikowany model ze spoilerem Very Happy
Stig wykrecil jeden z najlepszych czasów na torze, a każdy następny model miał już poprawioną aerodynamikę Smile

Dziękuję za słowa uznania Smile wpisy czasem wychodzą dłuższe, czasem krótsze, ale staram się o każdym samochodzie coś opowiedzieć, a Koenigseggi to akurat jest świetny temat Smile

Co do zdjęć.. To ciągle próbuje czegoś nowego Smile i odziwo wcale nie jest to trudne, więc polecam Marku również samemu poeksperymentowac!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
smigi
User



Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 1943
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole

PostWysłany: Śro 22:44, 16 Paź 2019 Powrót do góry

Żeby nie zamęczać Was ciągle długimi wpisami, dziś znów będzie raczej zwięźle, a to dlatego, zę przedstawiany samochód ma dość krótką historię, bo sięgającą 2015 roku i trwającą do dziś.
McLaren 570s, czyli tzw "entry model", jest najmniejszym, podstawowym modelem w gamie marki, która od prezentacji MP4-12C w 2009 zaczęła się powoli rozrastać, mając dziś gamę składającą się z 4 serii w skład których wchodzą różne wariacje, dając ofertę ponad 11 modeli.

Ciekawostką jest to, ze wszystkie "nowożytne" McLareny bazują na tym samym silniku i podzespołach - 3.8l (lub w nowszych wersjach rozwiercone do 4l) centralnie umieszczone V8, odpowiednio modyfikowane i dostosowywane, osiągało od 533 KM w najmniejszym 540c po 900 KM w P1. Wszystkie opierają się na technologii ze wspomnianego MP4-12C.

McLaren 570s - Centauria

Image

Image

I wszystkie moje nowoczesne McLareny razem Smile

Image

Wszystkie trzy pochodzą z tej samej, brytyjskiej serii i są wyprodukowane przez nieznanego mi producenta.. I wszystkie trzy prezentują naprawdę świetny, iście gablotkowy poziom!
Najmniejszy 570S niczym nie ustępuje P1 i 720S, ma śliczny głęboki kolor, mnóstwo fajnych detali, bardzo szczegółowe wnętrze i przepięknie wykonane nadwozie - tradycyjnie dla tych modeli wykończone plastikowymi elementami, dzięki którym udało się uzyskać poziom detali godny diecastów z dużo wyższej półki. Cały tylny pas, klapa silnika i panele na drzwiach są wykonane z plastiku i naprawdę bardzo dokładnie odwzorowane i spasowane. Do tego świetne przednie światła i, powiem to jeszcze raz, fenomenalne wnętrze.
Największym minusem jest sam samochód - zdecydowanie mniej ciekawy i porywający niż starsi bracia, jednak bardzo ładnie prezentują się wszystkie trzy razem Smile
Jeśli miałbym się czepiać, to felgi są najsłabszym punktem, dość grube ramiona skutecznie zakrywają układ hamulcowy, ale na żywo nie rzuca się to za bardzo w oczy, bo model jest relatywnie niewielki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dziwny Mag
Moderator



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2125
Przeczytał: 91 tematów

Pomógł: 96 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp

PostWysłany: Śro 22:59, 16 Paź 2019 Powrót do góry

Na razie tylko oglądam "obrazki" Very Happy Suuuuuper!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
smigi
User



Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 1943
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 21:04, 17 Paź 2019 Powrót do góry

Dziś tak dla odmiany nieco bardziej sportowo i ekstremalnie Smile

Ponownie bez zbędnego przedłużania: jedno z najładniejszych Lamborghini ostatnich lat, wg mnie idealne połączenie szaleństwa i agresywności z subtelnością i świetny następca niespecjalnie przypadającego mi do gustu Gallardo. Tutaj, w swojej najmocniejszej, podrasowanej wersji Smile

Lamborghini Huracan Performante - IXO

Image

Image

Image


Jest to kolejny modelik pochodzący z serii gazetkowej i kolejny, który zaskoczył mnie jakością wykonania Smile NAjmocniejsze strony modelu to zdecydowanie przepiękny, metaliczny lakier i genialne felgi. Trochę szkoda ze za nimi są typowo gazetkowe czarne tarcze z zaciskami, aż się prosi o lepsze zdetalowanie tego elementu. Mimo wszystko sama bryła, lakier i te nieziemskie felgi wystarczają, żeby cieszyć się tym modelem, mimo jedynie poprawności reszty elementów, niezwykle cieszy oczy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arjbest
User



Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 201
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 13:58, 19 Paź 2019 Powrót do góry

Bardzo ładny model i świetne zdjęcia!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
smigi
User



Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 1943
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole

PostWysłany: Sob 18:44, 19 Paź 2019 Powrót do góry

Dzięki!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
andy ns
User



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 2454
Przeczytał: 58 tematów

Pomógł: 58 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska

PostWysłany: Sob 21:55, 19 Paź 2019 Powrót do góry

Ok! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
smigi
User



Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 1943
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole

PostWysłany: Śro 19:36, 30 Paź 2019 Powrót do góry

Dziś trochę spokojniej, subtelniej, bardziej elegancko i dostojnie, choć nie mniej emocjonująco Smile

Następca zaprezentowanego w 2003 roku DB9 musiał być samochodem nietuzinkowym. Tradycyjnie umieszczone (centralnie za przednią osią), przygotowane we współpracy z niemcami z AMG V12 tym razem jest wspierane przez dwie turbosprężarki (chyba po raz pierwszy w historii marki!), a zupełnie nowe nadwozie zostało dopracowane pod kątem aerodynamicznym - stąd charakterystyczne słupki C, będące tak naprawdę statecznikami kierującymi strumienie powietrza do wąskiej szpary w klapie bagażnika, zastępującej tradycyjny spoiler. Samochód jest pierwszą drogową powstałą od zera konstrukcją Astona od czasu prezentacji DB9. Jest to też pierwszy model zbudowany w oparciu o zunifikowaną platformę, którą będzie dzielił m.in z DBX, a więc SUVem brytyjczyków.

Aston Martin DB11 - IXO

Image

Image

Image

Image

Nr 4. z gazetkowej serii z Wysp prezentuje się rewelacyjnie, do czego wydawnictwo Centauria już mnie przyzwyczaiło Smile Świetnie wygląda metaliczny, szaro-brązowo-zielonkawy lakier, fantastycznie uwydatniający mięsiste kształty nadwozia, zwłaszcza przednie i tylne nadkola i głęboko zwężoną talię między nimi. Do tego piękne felgi i kilka drobniejszych smaczków jak pieczołowicie odtworzone lusterka czy wąziutkie tylne światła. Od siebie dodałem tylko kilka detali - pomalowałem na czarno linię oddzielającą słupki A i C od reszty karoserii, poprawiłem wypełnienie przednich świateł (czego niestety nie bardzo widać na zdjęciach..
Sam samochód wygląda świetnie, jednocześnie agresywnie i dostojnie. Jest zupełnie inny od "gentelmeńskiego" poprzednika. Cała bryła bardzo kojarzy mi się z rekinem, a krótkie zwisy dodają całości agresywności .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin