FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nowości w kolekcji Abarth098 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 5:42, 16 Maj 2023 Powrót do góry

Zabrakło ocenzurowanej w tym rajdzie odmiany Marlboro Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:01, 21 Maj 2023 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]

W sezonie 1994 Mercedes w serii DTM wprowadził zupełnie nowy model [link widoczny dla zalogowanych] zbudowany od podstaw zgodnie z regulacjami Class 1. Wyłącznie DTM Junior Team oraz prywatne zespoły korzystały nadal z modelu 190E, z których BAS Motorsport jako jedyny korzystał z 190E 2.5-16 Evo II, czyli auta w specyfikacji sezonu 1992. Trwającą od 1989 roku współpracę z zespołem BAS Motorsport w roli kierowcy DTM kontynuował Armin Bernhard. W sezonie 1994 mając do dyspozycji niekonkurencyjne już auto nie zdobył żadnych punktów, a najwyższą pozycją było 13 miejsce. Prezentowana miniatura to jeden z trzech modeli kupionych jako zestaw na OLX w cenie 100 zł za całość. Ofertę zauważyłem podczas chwili odpoczynku po dorarciu do Klifu Orłowskiego w czasie spaceru w marcu zeszłego roku po wizycie na Pomorskiej Giełdzie Modeli Samochodów w Sopocie. Modele kupione od sprzedającego z Gdańska w nawiązaniu do miejsca zakupu określam humorystycznie jako „pamiątka z klifu”. Miniatura od Minichamps to model jeszcze z lat ’90, więc odbiega wykonaniem od prezentowanej już miniatury [link widoczny dla zalogowanych], jednak mimo upływu czasu zachował się w bardzo dobrym stanie. Dodatkowo jak łatwo policzyć kosztował niewiele i nie ma dla tego malowania alternatywy.

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:06, 06 Cze 2023 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]

Na sezon 2001 Krzysztof Hołowczyc przesiadł się z Subaru Imprezy do Peugeota 206. Nowy samochód został wystawiony przez zespół Sobieski Rally Team i Hołowczyc rywalizował nim w mistrzostwach Polski. Jednym z rajdów sezonu 2001 był Rajd Kormoran, w którym obok Hołowczyca w roli pilota pojawił się Łukasz Kurzeja. Pierwszy start tego duetu zakończył się wygraną, a Kurzeja zastąpił Macieja Wisławskiego praktycznie do końca sezonu. Hołowczyc liczył na zdobycie tytułu mistrza Polski, jednak w sezonie 2001 musiał zadowolić się drugim miejscem. Miniatura Peugeota 206 WRC załogi Krzysztof Hołowczyc / Łukasz Kurzeja z Rajdu Kormoran 2001 została już dostarczona w formie prenumeraty jako 13 numer kolekcji Rally Cars. Po modelu widać, że bazowa forma powstała już wiele lat temu, jednak pojawienie się typowo polskiej miniatury, w dodatku w pełnym oklejeniu tytoniowym zasługuje na plus, szczególnie wśród pozostałych zdecydowanie mniej ciekawych modeli z ostatniej paczki.

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mafo
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3116
Przeczytał: 107 tematów

Pomógł: 73 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

PostWysłany: Wto 21:12, 06 Cze 2023 Powrót do góry

Fajny modeli. Polskie barwy na samochodzie cieszą. Dobry zakup. Ok!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:21, 06 Cze 2023 Powrót do góry

Tym razem to był trochę zakup kota w worku, bo jednak pobrali pieniądze i dopiero po czasie okazało się co będzie w paczce Very Happy Oby tylko więcej takich ciekawostek Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:17, 08 Cze 2023 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]

W wyścigu 24h Le Mans w roku 1970 Porsche po raz pierwszy odniosło zwycięstwo w klasyfikacji generalnej. Do zwycięstwa doprowadziła konstrukcja Porsche 917K z charakterystycznym wysoko uniesionym tyłem. Po starcie z 15 miejsca zwyciężyli Richard Attwood i Hans Herrmann z zespołu Porsche Konstruktionen K.G. Podium tego wyścigu zajęły wyłącznie auta Porsche i co ciekawe każde z nich było innym modelem. Na drugim miejscu znalazł się [link widoczny dla zalogowanych], a na trzecim [link widoczny dla zalogowanych]. Zwycięską miniaturę od Spark wygrałem w licytacji na Allegro Lokalnie podczas powrotu pociągiem po [link widoczny dla zalogowanych]. Zastanawiałem się, czy zalicytować, bo jednak wydałem tego dnia już trochę pieniędzy na modele, a aktualna oferta wynosiła więcej niż wydaje zazwyczaj na pojedynczy egzemplarz, jednak od dłuższego już czasu myślałem o dokładnie takim modelu, więc przelicytowałem aktualną kwotę o 1 zł czekając na dalszy rozwój sytuacji. Okazało się, że mojej oferty już nikt nie przebił i tyle wystarczyło, żeby wygrać licytację. Od tamtego czasu nie widziałem żadnej oferty sprzedaży takiej miniatury. Sam model prezentuje się bardzo dobrze, a na zdjęciach postarałem się oddać jgo rzeczywisty kolor, który mocno przypomina ten ujęty na [link widoczny dla zalogowanych] i daleko mu do widocznej często na zdjęciach typowej czerwieni. Ciekawostką jest nieco lepiej niż zwykle w modelach żywicznych odwzorowane podwozie, co zapewne ma związek z tym, że przez wysoki tył jest bardzo dobrze widoczne.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 3:17, 10 Cze 2023 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]

W sezonie 1999 Mark Larkham startował we własnym zespole i uzyskał do dyzpozycji nowego Forda AU Falcon zbudowanego przez Stone Brothers Racing. W sezonie tym w klasyfikacji kierowców na koniec sezonu znalazł się aż na 21 pozycji, czyli aż 10 miejsc niżej niż przed rokiem. Prezentowana miniatura została wydana przez Classic Carlectables i jest to jeden ze starszych modeli tego producenta o charakterystycznie niskim poziomie detali. Miniaturę zamówiłem wraz z prezentowanymi już modelami z numerami [link widoczny dla zalogowanych] i [link widoczny dla zalogowanych] zakupionymi w Kanadzie. Co ciekawe prezentowany model kosztował dokładnie tyle samo co razem te dwa w lepszej dla tego producenta jakości już pokazane.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
And1
User



Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 926
Przeczytał: 53 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 13:52, 10 Cze 2023 Powrót do góry

Bardzo ciekawe modele ostatnio mi umknęły. 206 z reklamą to ciekawy kąsek serii. A Porsche 917 bardzo futurystyczne, szczególnie z tymi drzwiami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:26, 12 Cze 2023 Powrót do góry

Znajomy namówił mnie na jeszcze jedno takie Porsche tylko w innych barwach Very Happy Polskich ciekawostek w serii Rally Cars podobno ma być więcej i w zasadzie tego oczekuje się po takiej kolekcji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:23, 18 Cze 2023 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]

Dan Gurney po odejściu z Ferrari po [link widoczny dla zalogowanych] i nieudanym sezonie spędzonym w BRM od 1961 został głownym kierowcą zespołu Porsche w Formule 1. W 1962 mając do dyspozycji nową konstrukcję oznaczoną jako 804 zwyciężył w Grand Prix Francji na torze Rouen. Było to jego pierwsze zwycięstwo w Formule 1 i zarazem jedyne w historii startów Porsche w tych mistrzostwach. Model Porsche 804 mógł do mnie trafić już wiele lat temu, kiedy zauważyłem ofertę [link widoczny dla zalogowanych] na Allegro w cenie zaledwie 20 zł, jednak było to na tyle dawno, że ze względów fianansowych nie byłem skłonny do zakupu, więc podesłałem link do oferty znajomemu i z tego co wiem nadal ma tamtą miniaturę u siebie. Od tamtego czasu z modelami 804 nie było mi po drodze, aż do czasu sporych jak się okazało zakupów przez eBay w Niemczech we wrześniu zeszłego roku. Zaczęło się wówczas od dwóch wygranych modeli od HPI, a skończyło wygraniem łącznie 6. aukcji z interesującymi modelami. Jedną z tych miniatur jest właśnie prezentowane Porsche 804 od Quartzo ze zwycięskiego Grand Prix Francji. Miniatura ta była najtańsza z całej paczki i wygrałem aukcję w kwocie zbliżonej do widzianego wcześniej RBA. Model dotarł też z nieco oderwanym zawieszeniem, a w jednym z modeli HPI podczas pakowania zagubiono antenkę, więc dostałem też częściowy zwrot opłaconej kwoty. Problem jak widać doskonale naprawiłem i całe zakupy uważam za bardzo udane. Miniatura Porsche 804 od Quartzo podoba mi się zdecydowanie bardziej niż model od RBA, więc wcześniejsze odpuszczenie tamtej miniatury wyszło dla mnie korzystnie, szczególnie w sytuacji kiedy na podmiany modeli na lepsze decyduje się bardzo rzadko.

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
And1
User



Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 926
Przeczytał: 53 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 11:25, 18 Cze 2023 Powrót do góry

Gratuluję udanych zakupów. Miniatura bardzo prosta, ale ma swój urok. Bardzo lubię formuły z kierowcą Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:22, 18 Cze 2023 Powrót do góry

U mnie początkowo było tak, że wolałem takie modele bez widocznego kierowcy, ale z czasem stało się to dla mnie obojętne, a w przypadku takich starszych modeli wygląda to nawet ciekawie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:40, 24 Cze 2023 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]

W sezonie 2001 John Bowe kontynuował starty w australijskich wyścigach aut klasy V8 Supercars w zespole Briggs Motor Sport. W trzecim sezonie startów konstrukcją AU Falcon w tym zespole uzyskał dopiero 22 miejsce w klasyfikacji kierowców i na następny rok przeszedł do zespołu Brad Jones Racing. Prezentowany model to ostatnia już miniatura z [link widoczny dla zalogowanych]. Jest to jedno z ostatnich wydań Classic Carlectables przed całkowitą odmianą miniatur w tej skali wprowadzającą zupełnie inną jakość detali od 2002 roku. Model różni się od wcześniejszych szczególnie nieco lepszymi kołami i znajdującymi się za nimi imitacjami tarcz hamulcowych i ta kwestia skłoniła mnie do zakupu, gdyż nie miałem jeszcze żadnego modelu Classic Carlectables z tego okresu produkcji w kolekcji.

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
And1
User



Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 926
Przeczytał: 53 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 12:34, 25 Cze 2023 Powrót do góry

Naprawdę fajny model. Super malowanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:46, 20 Lip 2023 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]

Jelcz 005M to strażacka odmiana modelu Stara 244, czyli terenowej odmiany modelu 200. Konstrukcja ta zauważalnie wpisała się w polski krajobraz, a w dziejszym numerze kolekcji Kultowych Ciężarówek PRL-u pojawiła się jej miniatura. Model prezentuje się zdecydowanie efektownie i podoba mi się zdecydowanie bardziej niż kilka wcześniejszych numerów kolekcji.

Image

[link widoczny dla zalogowanych]

W sezonie 1992 Marian Bublewicz startował w Rajdowych Mistrzostwach Europy. Jedną z rund zaliczanych do klasyfikacji mistrzostw był Rajd Polski z bazą we Wrocławiu. Podczas trwania tej rywalizacji pilotem był Ryszard Żyszkowski. Załoga ukończyła rywalizację na 3 miejscu zdobywając cenne punkty, które przybliżyły kierowcę do zdobytego tytułu wicemistrza sezonu 1992. Miniaturę auta z rywalizacji podczas Rajdu Polski 1992 wydało De Agostini w 16 numerze kolekcji Rally Cars. Miniaturę otrzymałem we wczorajszej paczce z prenumeratą i obok dwóch wcześniejszych numerów prezentowana Sierra prezentuje się według mnie najlepiej. Nie jest to idealny model nawet biorąc pod uwage poziom wydań gazetowych, czego powodem jest to, że baza dla wykonania tego modelu powstała wiele lat temu dla wydań w innych barwach. Prezentowany gzemplarz pod względem wykonania wygląda bardzo dobrze, co w przypadku moich prenumerat nie jest wcale takie oczywiste. Wiele osób na pewno czekało na ten model i uważam, że wszyscy nim zainteresowani nie powinni być zawiedzeni. Wygląd modelu na pewno poprawi też uzupełnienie brakujących kalkomanii Marlboro.

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin