 |
|
 |
|
Autor |
Wiadomość |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2891 Przeczytał: 71 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 19:33, 04 Gru 2016 |
 |
Dzięki, ale patrząc na delikatność tego modelu i moje marne umiejętności połączone z brakiem pomysłu na montaż, nie podejmę się raczej powrotu do gwiazdy na masce  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2891 Przeczytał: 71 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 3:05, 10 Gru 2016 |
 |
Fiat Trattori S.p.A. była spółką grupy Fiat założoną w roku 1919. Spółka była producentem maszyn rolniczych, oczywiście w dużej mierze ciągników rolniczych. Pierwszym ciągnikiem rolniczym marki był Fiat 702 o mocy 30 KM. Przez długi czas marka była znanym producentem maszyn rolniczych na świecie. W 1977 zmieniono nazwę na Fiatagri. W 1991 przejęto firmę Ford New Holland. W 1999 Fiatagri zniknęło z rynku podobnie jak traktory marki Ford. Marki pozostały jedynie w logo New Holland pod postacią symbolu liścia znanego z Fiatagri oraz niebieskich barw charakterystycznych dla Forda. Znikniecie tych marek z rynku wiąże się z zakupem przez New Holland marki Case IH i utworzenie CNH Global N.V., jako światowego producenta maszyn rolniczych i budowlanych skupiającego przede wszystkim te dwie marki.
W przypadku traktorów głównie korzystam z okazji i tak było i tym razem
W ten sposób trafił do mnie Fiat 700A z 1928 oraz 880 DT z 1975. Oba modele szczerze mówiąc zaskoczyły mnie pozytywnie i cieszę się, że trafiły właśnie do mnie
Model zaskoczył dodatkowo ruchomym elementem
Ewidentnie widać wielkie zmiany jakie nastąpiły przez lata i właśnie to mnie w traktorach zawsze ciekawiło
 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2891 Przeczytał: 71 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 16:08, 11 Gru 2016 |
 |
Moskwicz 2141 został następcą przestarzałego już modelu 2140 bazującego jeszcze na modelu 408. Nadwozie wzorowane było na Simce 1308, natomiast układ napędowy, z racji chęci wzdłużnego umieszczenia silnika, na przednionapędowym Audi 100. Pierwsze samochody serii próbnej powstały w lutym 1986. Produkcja masowa rozpoczęła się 9 lipca 1988. Auta przeznaczone na eksport otrzymały nazwe ALEKO. Od roku 1998 produkowano zmodernizowaną wersję AZLK-21414 Swiatogor, posiadającą m. in. nowe reflektory. Wariant pick-up o oznaczeniu 2335 wdrożono do produkcji w 1993. Wcześniej jedynie niewielkie ilości hatchbacków 2141 przerabiano w zakładach na pick-upy. W 2001 roku zakłady OAO Moskwicz zakończyły produkcję wszystkich modeli, w tym produkowanych dotąd aut bazujących na 2141.
Model ALEKO znalazł się w mojej kolekcji już dosyć dawno. Wśród rosyjskich aut tego okresu spodobało mi się jego nadwozie, które podobno ma całkiem przyzwoity współczynnik oporu powietrza. Po zakupie podstawowej wersji cały czas chciałem, aby dołączyła do niej wersja pick-up. Nie chciałem jednak przepłacać, więc długo ALEKO pozostawało samotne. Zmieniło się to w ostatnim czasie, gdyż model pojawił się w końcu się w akceptowalnej przeze mnie cenie
Reflektory są jak widać lepiej wykonane w 2335  |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Nie 16:23, 11 Gru 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
Bartek.
User
Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 915 Przeczytał: 29 tematów
Pomógł: 160 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice
|
Wysłany:
Nie 20:23, 11 Gru 2016 |
 |
880 DT jest świetny ! Pogratulować . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2891 Przeczytał: 71 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 23:54, 11 Gru 2016 |
 |
Dzięki
Tymczasem kolejny wpis
VW Golf IV generacji został zaprezentowany w roku 1997 podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie i we wrześniu tego roku rozpoczęto jego produkcję. Wersja sedan bazująca na tej konstrukcji otrzymała nazwę Bora. Kombi określane jako Variant zaprezentowano w 1999 roku. Jako kombi oferowano zarówno Golfa jak i Bore. Bora poza oczywiście nieco innym przodem, oferowała również bogatsze wyposażenie. Produkcja Golfa IV generacji zakończyła się w roku 2003, a wersji kombi w grudniu 2006. Bora przestała być produkowana w 2005, a jej odmiana Variant już rok wcześniej.
Jeśli chodzi o model, w identycznej cenie miałem do wyboru Golfa i Bore kombi. W moim przypadku wybór Bory był oczywisty. Od zawsze preferowałem sedany zbudowane na bazie Golfa, z którego w przypadku prezentowanego auta wersja kombi odziedziczyła moim zdaniem ładniejszy przód. Sam model nie zachwyca nawet jeśli bierze się pod uwagę, że to tylko PMA, ale niczego więcej się po nim nie spodziewałem. Poza nie najlepiej zamontowanymi relingami dachowymi jest dosyć porównywalny z prezentowanym niedawno Volvo S70. Skorzystałem z tego, że można go jeszcze dostać w cenie adekwatnej do jakości, a nawet powiedziałbym, że niższej
O ile w samotności wygląda dosyć przeciętnie, to już przy świetnie wyglądającej kolejnej generacji jest niespodziewanie o wiele lepiej w tej kwestii. W moim przypadku świetnie się wkomponował
 |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Nie 23:58, 11 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
smigi
User
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2661 Przeczytał: 27 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pon 7:03, 12 Gru 2016 |
 |
Czy mi się wydaje czy ma zamienione lusterka? To od strony pasażera powinno być mniejsze, a w modelu jest na odwrót chyba. Czyżby karoseria z wersji angielskiej?  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2891 Przeczytał: 71 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 20:21, 12 Gru 2016 |
 |
Wyjąłem, popatrzyłem i są raczej równe z obu stron
Mam też takie zdjęcie
 |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Pon 20:24, 12 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
smigi
User
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2661 Przeczytał: 27 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pon 23:00, 12 Gru 2016 |
 |
Ok, czyli to kwestia ujęć
Chociaż jeśli by się czepiać, to zgodnie z oryginałem powinny być różne  Chyba że w późniejszych wersjach to zmienili  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2891 Przeczytał: 71 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 23:12, 12 Gru 2016 |
 |
Lepiej tak, niż jakby było tak jak myślałeś, że jest
PMA w tych latach nie przykładało się jak widać wystarczająco i mamy lusterko prawe najprawdopodobniej z Anglika  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2891 Przeczytał: 71 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 16:29, 18 Gru 2016 |
 |
Volkswagen Beetle został następcą modelu New Beetle produkowanego od 1997 roku i nawiązującego stylistycznie do klasycznego Garbusa. W mojej ocenie, zaprezentowany podczas Międzynarodowej Wystawy Samochodowej w Szanghaju w kwietniu 2011 roku, Beetle zdecydowanie korzystniej wygląda jako nawiązanie stylistyczne do pierwowzoru produkowanego w latach 1938–2003. Jego produkcja rozpoczęła się w 2011 roku, natomiast w 2012 wprowadzono wersję cabrio. Właśnie taka odmiana wykonana przez Schuco znalazła się w moich zbiorach
Tak się złożyło, że zarówno poprzednia, jak i obecna generacja trafiły do mnie jako kabriolet. Dodatkowo w obecnej chwili cabrio obecnej generacji posiadam również w żółtym kolorze
Liczę na to, że trafią z czasem do mnie również inne odmiany tego auta oraz oczywiście klasyczne Garbusy i auta bazujące na tej konstrukcji. Dodatkowo dobrze by było zmienić model od AutoArt na inny, bo w moim brakuje drugiego lusterka  |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Nie 16:34, 18 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
z!x
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 748 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Nie 20:43, 18 Gru 2016 |
 |
Ja również jestem zdania, że obecna generacja Beetla to w końcu godne odniesienie do oryginału.
Poprzednia generacja wywoływała u mnie mdłości. Wyglądała jak samochód Barbie - babskie wozidełko z wazonikiem na kwiatuszek...
Chociaż nie jestem fanem VW, to nowy Beetle naprawdę mi się podoba, szczególnie urzekły mnie opcjonalne felgi retro z chromowanymi deklami. To bardzo fajne odniesienie do klasycznego pierwowzoru. (Chociaż wiadomo, że i tak oryginał był i będzie tylko jeden. ) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2891 Przeczytał: 71 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:53, 18 Gru 2016 |
 |
Właściwie jedyny jaki do tej pory widziałem to właśnie z tymi felgami retro, często go spotykam bo z mojej okolicy  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
z!x
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 748 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Nie 21:13, 18 Gru 2016 |
 |
To tak samo jak u mnie. Czarne felgi z chromowanymi deklami i bardzo fajny pastelowo niebieski lakier. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2891 Przeczytał: 71 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:29, 18 Gru 2016 |
 |
Ja akurat spotykam białego z białymi felgami  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2891 Przeczytał: 71 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 17:56, 24 Gru 2016 |
 |
Grand Prix Makau rozgrywane jest co roku na ulicznym torze Guia Circuit w Makau, stanowiącym specjalny rejon administracyjny Chin. Pierwszy wyścig na tym torze odbył się w 1954 roku, jednak nie skupiał wówczas tak profesjonalnych zawodników. Obecnie jednym z głównych wydarzeń każdego roku jest wyścig o Grand Prix Makau Formuły 3, który przyciąga wielu zawodników z całego świata. Ze względu na wymagającą naturę toru, długie proste, wąskie zakręty i położone blisko toru bandy, GP Makau uważane jest przez wielu za nieoficjalne Mistrzostwa Świata Formuły 3. Oficjalnie jednak jest to Puchar Interkontynentalny FIA.
W roku 2000 odbyła się 47. edycja tego wyścigu. Grand Prix Makau Formuły 3 za szóstym podejściem zwyciężył André Couto. Kierowca ten urodził sie w Lizbonie, jednak w wieku 4 lat przeprowadził się wraz z rodziną do Makau. GP Makau wygrał za kierownicą bolidu Dallara F399 teamu Opel Team BSR (Bertram Schafer Racing).
Model zwycięskiego bolidu został przygotowany przez Sun Star – producenta z siedzibą w Makau, który przejął również portugalskie Vitesse.
Producent co prawda podaje, że bolid to Dallara F300, jednak wiekszość źródeł podaje, że Couto startował F399. Model od dawna można u nas dostać w bardzo niskiej cenie, jednak mój kosztował jeszcze mniej – dosłownie 9 zł. W tej cenie otrzymałem pełnowartościowy model z lekko krzywo zamocowanym skrzydłem z tyłu, co zdarza się jednak również w zdecydowanie droższych modelach. Nad poprawieniem tego nawet się jeszcze nie zastanawiałem
 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
 |
|
 |
|