FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nowości w kolekcji Abarth098 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1718
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:47, 22 Sty 2017 Powrót do góry

Barwy Alitalia spróbuję pewnie w lepszej jakości znaleźć Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:34, 22 Sty 2017 Powrót do góry

Teżbym poszukał takiego Trofeu np, ale to dalekosiężne plany ;d


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1246
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 21:54, 22 Sty 2017 Powrót do góry

Świetny Fiacik, ja mam też takiego z Bburago w barwach właśnie AIitalia (wiadomo o którego chodzi) i muszę przyznać że model wygląda naprawdę bardzo dobrze i z czystym sumieniem mogę go postawić obok Minichampsa czy Noreva,. Jedynie co to szkoda tylko że tylne światła są namalowane. Ale nic poza tym nie mogę mu zarzucić Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez OpelFAN dnia Nie 21:54, 22 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
z!x
User



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 503
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 22:33, 22 Sty 2017 Powrót do góry

Może warto by było jednak spróbować coś podłubać przy przednich światłach? Wink Chyba, że zależy Ci na zachowaniu modelu w stanie fabrycznym. Być może wystarczy je tylko podmalować od tyłu, bez demontowania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
andy ns
User



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 2431
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska

PostWysłany: Nie 23:33, 22 Sty 2017 Powrót do góry

Dla mnie każe malowanie 131-ki jest fajne i leży na tym modelu.
Mam kilka i polecam Ci zakup innych wersji malowań, stojąc obok siebie
zobaczysz jak ładnie się prezentują. i jaka frajda z oglądania ich.
A o31 tro raczej na prototyp i to na tor a nie na rajd Smile
A Ferrari też niczego sobie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1718
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:03, 23 Sty 2017 Powrót do góry

OpelFAN napisał:
Świetny Fiacik

Dzięki Smile
z!x napisał:
Być może wystarczy je tylko podmalować od tyłu, bez demontowania.

Obawiam się, że będzie to niewystarczające z racji głębokiego osadzenia, ale przy okazji dla pewności pewnie spróbuje. Ostatnio też podmalowałem we wcześniej kupionym modelu, widząc że w nowym, niemal takim samym pomogło Smile
andy ns napisał:
A o31 tro raczej na prototyp i to na tor a nie na rajd

Prototyp, jednak wyścig [link widoczny dla zalogowanych] wygrał i po porzuceniu projektu zmodyfikowanego Fiata X1/9 oznaczonego jako X19 stał się wyjściową bazą dla rajdówki, a przynajmniej tak kiedyś wyczytałem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1718
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:15, 26 Sty 2017 Powrót do góry

Ferrari 348 w 1989 roku zastąpiło model 328. Posiadało centralnie umieszczony silnik V8 o pojemności 3405 cm³ i mocy 300 KM. Nadwozie zostało opracowane przez Pininfarine. Początkowo auto występowało w dwóch wersjach - 348TB (coupé) i 348TS (targa). Wersje te produkowano w latach 1989-1993. TB w kolekcji mam już od dłuższego czasu. Oczywiście wybrałem model od Herpy, który jest świetny pomimo pochodzenia z początku lat 90. Zakup TS był tylko kwestią czasu, jednak, mając taką możliwość, naszła mnie myśl, aby kupić TS nieco inne niż posiadane już TB. Mam na myśli wersję na czerwonych felgach Borbet.

Image

Jest delikatnie zakurzony i brakuje mu wlotu w pokrywie bagażnika z przodu, jednak jestem zadowolony, że w ogóle udało się zdobyć TS w takiej odmiennej odsłonie Smile

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Herpa to oczywiście otwierane elementy, a w przypadku TS również zdejmowany dach, który odnalazłem dopiero chwilę przed zrobieniem zdjęć Smile

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1246
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Czw 22:36, 26 Sty 2017 Powrót do góry

Świetny model, gratulacje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
smigi
User



Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 1943
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 23:10, 26 Sty 2017 Powrót do góry

Dach się bardzo ładnie chora do bagażnika Wink model jest świetny, uwielbiam te wydmuszki Herby, a 348 w wersji całej czerwonej na cechach borbet wygląda nieco egzotycznie Wink gratuluję!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1718
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:38, 27 Sty 2017 Powrót do góry

Dzięki Smile
Tego chowania do bagażnika jeszcze nie próbowałem, znalazłem dach za fotelami Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1718
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:01, 28 Sty 2017 Powrót do góry

IFA W50 produkowana była przez VEB IFA w Ludwigsfelde w latach 1965–1990. Została następcą modelu S4000-1. Łącznie wyprodukowano 571 789 egzemplarzy W50, który występował w wielu wersjach. Model z wydawnictwa ATLAS znany jest chyba wszystkim.

Image

O W50 myślałem od kiedy tylko jego model pojawił sie na rynku. Zawsze podobała mi się ta ciężarówka. Najbardziej podoba mi się wersja strażacka, jednak jej cena jest zdecydowanie wyższa. w obecnej chwili musi więc mi wystarczyć wersja skrzyniowa, a strażacką mają u mnie na wsi w OSP. Wcześniej miała hydrauliczną drabinę, jednak otrzymała zabudowę gaśniczą i dopieszczono ją wizualnie, by zastąpiła Transita I. Niestety długo już jej nie widziałem, ale podejrzewam, że nadal wygląda dobrze skoro jest niemal nieużywana. Wcześniejszego Transita widywałem znacznie częściej. W sumie nadal go widuje, ale już jako niedopieszczone auto cywilne, a jego model wciąż pozostaje w planach Smile

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Sob 23:04, 28 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1718
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:53, 29 Sty 2017 Powrót do góry

Ferrari 125 S to pierwszy samochód wyprodukowany przez włoską firmę Ferrari, założoną przez przez Enzo Ferrari w 1947. Wyprodukowano dwa egzemplarze, które posiadały silnik V12 o pojemności zaledwie 1497 cm³ i mocy ok. 120 KM. Nadwozie zaprojektowali Gioachino Colombo i Giuseppe Busso. Auto zadebiutowało 11 maja 1947 roku podczas wyścigu na torze w Piacenza, z Franco Cortese za kierownicą. Wyścigu nie ukończyło, jednak po dwóch tygodniach Cortese wygrał w 125 S Grand Prix Rzymu na torze Caracalla. Oba wyprodukowane egzemplarze rozebrano, a pozyskane w ten sposób elementy wykorzystano przy budowie modelu 159S. W 1987, włoska manufaktura Michelotto tradycyjnymi metodami produkcji, z oryginalnych części odbudowała model 125 S, jednak mimo tych zabiegów auto posiada status repliki.

Image

Korzystając z wyjątkowo dobrej oferty kupiłem aż trzy sztuki Very Happy Jeden oderwał się od podstawki i ułamała się przez to szybka. Na szczęście podczas montażu przyklejono ją tylko w jednym mocowaniu, więc zrobiłem tak samo tym razem w drugim i nie widać, że cokolwiek było nie tak. Dodatkowo pomalowałem mocowania reflektorów od środka i użyłem naprawionego modelu do dalszej sesji Smile

Image

Model ma niewiele elementów, jednak sprawia całkiem dobre wrażenie. Nawet felgi, których najbardziej się obawiałem, nie straszą Smile

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1718
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:11, 29 Sty 2017 Powrót do góry

Dnia 26 czerwca 1949 roku odbył się pierwszy wyścig 24h Le Mans od 1939. Zakończył się pierwsze zwycięstwem w tej imprezie dla samochodu Ferrari. Pierwsze miejsce zdobył model 166MM należący do zespołu Petera Mitchella-Thomsona, startujący w grupie S2.0. Brytyjsko-amerykańska załoga Lord Selsdon/Luigi Chinetti pokonała tym autem zarówno auta grupy S3.0 jak i S5.0, o niższych od siebie nie wspominając. Dodatkowo Luigi Chinetti od tamtej pory utrzymuje rekord najstarszego zwycięzcy 24h Le Mans. W dniu wyścigu miał 47 lat i 343 dni. Zwycięskie w Le Mans nadwozie #0008M już w kwietniu 1949 wygrało wyścig Mille Miglia.

Ferrari 166 S bazowało na podzespołach modelu 125 S. Powstawało w latach 1948-1950 w pięciu różnych wersjach nadwoziowych i posiadało silnik V12 o pojemności 1995 cm³ i mocy 140 KM, przy wadze ok. 650 kg. Konstrukcja ta zdominowała tory wyścigowe na przełomie lat 40. i 50. XX wieku.

Image

Licytacje Hot Wheels Elite już kiedyś przegrałem. Tym razem udało się kupić wraz pokazywanym 348 TS. Model, jak to na serie Elite przystało, ma wiele elementów fototrawionych. Wykonane w ten sposób są nawet napisy na masce Smile

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
andy ns
User



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 2431
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska

PostWysłany: Pon 10:11, 30 Sty 2017 Powrót do góry

Ładny zestawik Ferrari Wink tylko ta IFA mi nie pasuje pomiędzy nimi Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1246
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pon 16:46, 30 Sty 2017 Powrót do góry

Modele niczego sobie, ale tak jak napisał Andrzej te IFY nie za bardzo pasują pomiędzy Ferrari Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin