FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nowości w kolekcji Abarth098 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1795
Przeczytał: 92 tematy

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:19, 15 Mar 2017 Powrót do góry

Seat Toledo GT powstał z myślą o hiszpańskich wyścigach aut klasy GT (Spanish GT Championship). W sezonie 2003 konkurowało chociażby z takimi autami jak Porsche czy Ferrari, więc wyróżniało się w stawce. Toledo okazało się bardzo konkurencyjne i wygrało 7 z 11 wyścigów, a mistrzem serii został kierowca Seata, Gines Vivancos. Pod koniec lipca tego samego roku, Toledo GT pojawiło się na starcie wyścigu 24h na torze Spa-Francorchamps. Wystawiony egzemplarz ukończył na drugim oraz pierwszym miejscu wyścigi na torze Estoril 6 lipca. Na 24-godzinne zmagania został przygotowany dla załogi Didier Defourny/Miguel Ángel de Castro/Christian Lavielle/Marc Duez. Auto startowało w Grupie 2 (G2) i na starcie znalazło się na 3. miejscu w swojej grupie oraz 16. wśród 53. startujących aut. Toledo nie ukończyło jednak zmagań z powodu awarii skrzyni biegów.

Image

Zakup modelu od IXO był w moim przypadku tylko kwestią czasu właściwie od kiedy się tylko pojawił. Musze przyznać, że wykonanie pozytywnie mnie zaskoczyło, jednak światła z tyłu to jakieś nieporozumienie na tle świetnej jak na standardy IXO całości. Co prawda pominięto widoczne bolce mocujące, jednak ich kolor jest tak blady, że naprawdę źle to wygląda. Z mojej strony mogę również dodać, że na antenkę na dachu trzeba uważać, ale raczej tylko przy jej poprawianiu, bo jest metalowa Smile

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
andy ns
User



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 2624
Przeczytał: 37 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska

PostWysłany: Czw 2:57, 16 Mar 2017 Powrót do góry

Bardzo przyjemny modelik Wink gratuluję


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1263
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Czw 23:33, 16 Mar 2017 Powrót do góry

Super model, dużo uroku dodają te felgi, są świetne Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1795
Przeczytał: 92 tematy

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:14, 17 Mar 2017 Powrót do góry

Widzę, że nie tylko mi się podoba Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:38, 17 Mar 2017 Powrót do góry

Ogólnie można zauważyć tendencję seata do robienia wpadających w oko samochodów wyczynowych Very Happy Czy to Cordoby WRC, ww Toledo na wyścigowych Leonach kończąc ;d


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1795
Przeczytał: 92 tematy

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:05, 18 Mar 2017 Powrót do góry

W końcu miał to być odpowiednik Alfy Romeo Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1795
Przeczytał: 92 tematy

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:18, 18 Mar 2017 Powrót do góry

New Holland TN90F z 1997 powstał z myślą o pracy przede wszystkim w takich miejscach jak sady czy winnice. Traktor jest z tego względu węższy niż standardowe, a przednia oś ma bardzo duży kąt skrętu kół, dzięki czemu traktor jest bardzo zwrotny. Tak duży kąt skrętu osiągnięto poprzez dodatkowo skrętną całą oś wraz z mostem i standardowo skrętne koła na jej końcach.

Image

Model od UH nie przedstawia najwęższej wersji tego traktora, jednak dzięki temu model ma bardzo dobre wizualnie proporcje, pomimo charakterystycznego niskiego przodu i wysuniętej przedniej osi, które to właśnie zwróciły moja uwagę. W planach miałem go już długo, jednak dopiero po ostatniej prezentacji traktorów [link widoczny dla zalogowanych], postanowiłem, że przy najbliższej okazji nabędę w końcu TN90F Smile

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1795
Przeczytał: 92 tematy

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:21, 19 Mar 2017 Powrót do góry

Fiat 600 Multipla pojawił się na rynku w 1956 i powstał na bazie produkowanego od 1955 modelu 600. Wnętrze Multipli mieściło 6 osób. Silnik w obu autach umieszczony był z tyłu i napędzał koła tylne. Pierwotnie posiadał pojemność 633 cm³ i osiągał moc 22 KM, co pozwalało osiągać prędkość maksymalną 95 km/h. W późniejszym czasie pojawiła się wersja oznaczona jako 600D i posiadała silnik o pojemności 767 cm³ i mocy 29 KM, dzięki czemu prędkość maksymalna wzrosła do 105 km/h. Produkcję modelu 600 Multipla zakończono w 1969. Fiat z nazwą Multipla powrócił dopiero w 1997 prezentując podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie auto bazujące na płycie podłogowej modelu Bravo/Brava. Produkcja tego znanego auta o dyskusyjnej stylistyce rozpoczęła się w 1998 i trwała do 2004, kiedy pojawiła ostatnia odmiana Multipli, która otrzymała bardziej konwencjonalną stylistykę. Od 2008 chiński koncern motoryzacyjny Zhejiang Zotye Auto Co. rozpoczął licencyjną produkcję pod nazwą Zotye Emotion JNJ 7160 HS. Produkcja Multipli w Europie zakończyła się w 2010 roku.

Image

Z zakupem modelu 600 Multipla zwlekałem i ostatecznie się to opłaciło, dzięki świetnej promocji. Model produkcji Norev pochodzi z serii gazetowej. Pomimo, że zupełnie nic w nim nie poprawiałem, jak widać prezentuje się bardzo dobrze Smile

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Ostatnia generacja Multipli od Solido to właściwie pierwszy model, jaki zakupiłem z myślą o rozwoju kolekcji w stronę skali 1:43. Niestety nie posiadam nadal najbardziej dyskusyjnego wcielenia z 1998.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Nie 18:12, 19 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kazik353
User



Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 389
Przeczytał: 81 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Nie 15:40, 19 Mar 2017 Powrót do góry

Fajna ta Multipla 600. Jest dużo lepiej wykonana niż ta z kapu, ponieważ ma malowane wnętrze no i przede wszystkim nie jest zalana farbą i widać wyraźnie krawędzie drzwi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1795
Przeczytał: 92 tematy

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:11, 19 Mar 2017 Powrót do góry

W moim odczuciu również bryła sprawia lepsze wrażenie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1795
Przeczytał: 92 tematy

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:37, 26 Mar 2017 Powrót do góry

Po II Wojnie Światowej fabryka BMW w Eisenach znalazła się pod wpływem Związku Radzieckiego. Zmieniono nazwę fabryki na Sowjetische AG Maschinenbau Awtowelo, Werk BMW Eisenach i od 1945 wznowiono produkcję przedwojennych modeli BMW. W 1952 roku Związek Radziecki przekazał fabrykę władzom powstałej Niemieckiej Republiki Demokratycznej. Zarząd nad przedsiębiorstwem przejęło Industrieverband Fahrzeugbau (w skrócie IFA). Wraz z przymusem zmiany znaku handlowego identycznego z BMW, zdecydowano także o zmianie nazwy przedsiębiorstwa na Eisenacher Motorenwerk (EMW). W 1954 przedsiębiorstwo przyjęło ostateczną nazwę VEB Automobilwerk Eisenach (w skrócie AWE). Mianem VEB od „Volkseigener Betrieb „nazywano przedsiębiorstwa państwowe w NRD. Początkowo wytwarzano stare modele DKW z trzycylindrowymi dwusuwowymi silnikami nazwane IFA F9 oraz kontynuowano produkcję przedwojennych modeli BMW. W 1956 pojawiła się seria nowych Wartburgów 1000 począwszy od modelu określanego jako 311, którego konstrukcja i silniki nadal bazowały na modelu IFA F9, a następnie zmodernizowanego, głównie mechanicznie, znanego jako 312. Nazwa auta pochodziła od zamku Wartburg znajdującego się na wzgórzach niedaleko fabryki. W 1966 pojawił się następca 312 – Wartburg 353. Elementy podwozia w stosunku do poprzednika zostały niezmienione, jednak pojawiło się nowe kanciaste nadwozie, zaprojektowane zgodnie z panującymi wówczas trendami przez Claussa Dietela. Powstawały trzy wersje nadwoziowe: sedan, kombi (Tourist) i pick-up określany jako Trans. Pod koniec 1984 Wartburg 353 otrzymał jednolity pas przedni w kolorze nadwozia. Produkcja modelu Trans prowadzona była w VEB Automobilwerke Ludwigsfelde u boku pojazdów ciężarowych IFA.

Image

Wartburg 353 Trans z serii Kultowe Auta PRL-u trafił do mnie dopiero niedawno. Musiałem go rozebrać z konieczności ponownego wklejenia lusterka, więc przy okazji postanowiłem pomalować odbłyśniki światła wstecznego i halogenów w przednim zderzaku oraz wkłady lusterek. Sam model pozytywnie mnie zaskoczył, a największym niedociągnięciem jest w moim odczuciu widoczne na przedniej szybie mocowanie lusterka wstecznego. Reszta sprawia naprawdę pozytywne odczucia na tle innych modeli z tej serii.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Jeszcze zanim przystąpiłem do poprawek modelu, wpadłem na pomysł, aby umieścić w nim zakupione w zeszłym roku alufelgi Borbet od Herpy Very Happy

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1263
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 19:58, 26 Mar 2017 Powrót do góry

No, no, na tych alufelgach super wygląda Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
emer
User



Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 50 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 23:28, 26 Mar 2017 Powrót do góry

A mnie się nie podoba. Te białe ranty na oponach, to jak jakiś wstęp dp tuningu. Takie fele w takiej "taczce"?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jacek j
User



Dołączył: 20 Lut 2015
Posty: 481
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 12:14, 27 Mar 2017 Powrót do góry

mi felgi takze nie pasuja


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
msnrc
User



Dołączył: 01 Gru 2016
Posty: 1018
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Wrocławia

PostWysłany: Pon 12:30, 27 Mar 2017 Powrót do góry

Te felgi wyglądają jak z Ferrari F40 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin