FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nowości w kolekcji Abarth098 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1700
Przeczytał: 95 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:13, 27 Mar 2017 Powrót do góry

Felgi ewidentnie spełniły swoje zadanie wywołując zwiększoną ilość komentarzy Very Happy Białe ranty na oponach? Chyba chodzi o chromowaną część felgi. Nie widzę też problemu we wstawieniu świetnych felg do auta dostawczego, gdy użytkowane jest jako zamiennik zwykłego samochodu osobowego. O wiele większe zmiany robią nawet z tym konkretnym autem, o innych dostawczych nie wspominając Wink Felgi do tych z F40 są podobne, jednak nie są takie same Wink W sumie to motywujecie mnie, aby wstawić je do Wartburga na stałe, bo kończył sesje na fabrycznych i tak został Hyhy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
andy ns
User



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 2309
Przeczytał: 70 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska

PostWysłany: Pon 17:54, 27 Mar 2017 Powrót do góry

To są klasyczne felgi niemieckie BORBET, stosowane zarówno w VW jak i MB
(oczywiście różne wzory) Ten wzór to A. W sumie zostaje w rodzinie....... niemieckiej...... Wink
Co do tego czy pasują czy nie to tylko rzecz gustu właściciela felg i pojazdu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
emer
User



Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 1259
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 18:15, 27 Mar 2017 Powrót do góry

Abarth098 napisał:
Białe ranty na oponach? Chyba chodzi o chromowaną część felgi.

OK, z półprofilu widąc, że to rant felgi (szeroki w tym modelu), ale z boku wygląda, jak lampas na oponie. Ładne nie to, co ładne, tylko to, co się komu podoba. Mi się nie podoba. Nie dlatego, że bajeranckie felgi zamontowane do pickupa -to się stosuje. Wg mnie ten model felg nie gra z tym samochodem. Tak samo ciężko wyglądałby chyba na tych felgach sedan.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1700
Przeczytał: 95 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:29, 27 Mar 2017 Powrót do góry

W moim odczuciu to połączenie w modelu robi dobre wrażenie, szczególnie gdyby pozbyć się plandeki chociażby, jednak co innego mogłoby być w połączeniu tego auta z tymi felgami w rzeczywistości Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Finster
User



Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 478
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kobyłka

PostWysłany: Pon 22:12, 27 Mar 2017 Powrót do góry

emer napisał:
A mnie się nie podoba. Te białe ranty na oponach, to jak jakiś wstęp dp tuningu. Takie fele w takiej "taczce"?


Pasują, pasują, na pace na pewno jest wielki jak kiosk subwoofer;)


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
z!x
User



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 502
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 23:59, 27 Mar 2017 Powrót do góry

Tak jakoś z "Pimp My Ride" mi się skojarzyło. Cool Można by rozwinąć temat, np. w chlapaczach zamontować ekrany. Super


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1700
Przeczytał: 95 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:32, 28 Mar 2017 Powrót do góry

Finster napisał:
emer napisał:
A mnie się nie podoba. Te białe ranty na oponach, to jak jakiś wstęp dp tuningu. Takie fele w takiej "taczce"?


Pasują, pasują, na pace na pewno jest wielki jak kiosk subwoofer;)


Hahaha dobre! Ok!

z!x napisał:
Tak jakoś z "Pimp My Ride" mi się skojarzyło. Cool Można by rozwinąć temat, np. w chlapaczach zamontować ekrany. Super


Akurat te klimaty to nie moja bajka Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1700
Przeczytał: 95 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:07, 01 Kwi 2017 Powrót do góry

We wrześniu 2007 roku zespół Courage Compétition założony w 1982 roku przez francuskiego kierowcę wyścigowego Yvesa Courage z siedzibą w Le Mans został przejęty przez zespół Oreca (Organisation Exploitation Compétition Automobiles) założony w 1972 roku przez Huguesa de Chaunac, z siedzibą w Signes. Po przejęciu zespołu, Oreca zajęła się rozwojem prototypów Courage w wyścigach długodystansowych. Prototyp Oreca 01 został zbudowany w 2009 roku, jako następca Courage-Oreca LC70. Posiadał silnik benzynowy AIM Power (Judd) V10 o pojemności 5,5l i mocy 650 KM oraz 6-biegową sekwencyjną skrzynie biegów. Podczas 24-godzinnych zmagań w Le Mans w 2010 roku zespół Oreca Matmut wystawił prototypy Oreca 01 oraz Peugeot 908 HDi FAP. Peugeot okazał się bezkonkurencyjny w kwalifikacjach, podczas których prototyp wystawiony przez Oreca znalazł sie na czwartym miejscu, ustepując jedynie trzem 908 HDi FAP fabrycznego zespołu. Oreca 01, startująca w tej samej, najwyższej klasie LMP1 zakwalifikowała się na dziesiątym miejscu. Rywalizacji nie ukończyły wszystkie cztery 908 HDi FAP, natomiast Oreca 01, z załogą Soheil Ayari/Didier André/Andy Meyrick, znalazła się na mecie na czwartym miejscu, pokonana jedynie przez wyposażone w wysokoprężne silniki prototypy Audi.

Image

Na model z serii gazetowej zdecydowałem się głównie dzięki promocji obniżającej cenę do 5€. Wśród wybranych modeli wyścigowych w tej cenie okazał się zdecydowanie najlepiej wykonany. Właściwie nie mam mu nic do zarzucenia, a gdyby wszystkie modele gazetowe były tak wykonane, to pewnie jeszcze częściej i z większą ochotą bym po nie sięgał Smile

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1700
Przeczytał: 95 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:18, 09 Kwi 2017 Powrót do góry

Podczas wyścigu 24h Daytona w 2011 na torze Daytona International Speedway zespół Chip Ganassi Racing with Felix Sabates korzystał z najpopularniejszego wówczas w stawce aut klasy DP nadwozia Riley. Riley Mk XX, którym załoga Scott Pruett/Memo Rojas/Graham Rahal/Joey Hand wygrała wyścig został zbudowany w oparciu o nadwozie MkXI-004, które pojawiło się podczas 24h Daytona już w 2005 roku. Pierwsza wygrana tego nadwozia w wyścigu na torze Daytona miała miejsce w sezonie 2007, gdzie auta zespołu TELMEX Chip Ganassi with Felix Sabates wyposażone były w silniki marki Lexus. Od sezonu 2008 nadwozie startowało pod nazwą Riley Mk XX, a w 2010 otrzymało silnik BMW V8 o pojemności 4939 cm3. Po drugim miejscu w roku 2010, w sezonie 2011, jak już wspomniałem, udało się ponownie zwyciężyć po starcie z trzeciej pozycji. Od roku 2012 auto przebudowano i startowało od tego czasu jako Riley Mk XXVI. W tej specyfikacji zwyciężyło 24h Daytona w roku 2013. Od 2014 w Mk XXVI zespołu Chip Ganassi Racing znalazły się silniki 3.5 V6 Ford EcoBoost. Mk XXVI w 24h Daytona pojawiły się po raz ostatni w roku 2016, podczas którego korzystały z tego nadwozia zespoły Ford Chip Ganassi Racing (silnik 3.5 V6 Ford EcoBoost) oraz Highway to Help (silnik 5.0 V8 BMW). W 2017 podczas wyścigu 24h Daytona Ford Chip Ganassi Racing pojawiło się już z Fordem GT, startując w niższej niż dotąd klasie GTLM.

Image

Riley Mk XX to kolejny po modelu Oreca 01 model gazetowy kupiony w promocyjnej cenie. Nie robi już takiego wrażenia, jak wspomniana Oreca. Mocowania reflektorów opracowano w taki sposób, że chyba niemożliwe jest ich idealne osadzenie, a na pewno nie podczas masowej produkcji dla wydawnictwa gazetowego. Zmuszony byłem do poprawienia jednego z nich, dzięki czemu teraz wygląda to przynajmniej przyzwoicie. Tył modelu to całkowity brak detali, natomiast chromowane w oryginale felgi są tutaj srebrne. Całokształt modelu jest dla mnie wystarczający, jednak jeśli jest on dla kogoś kluczowa pozycją w kolekcji to Spark będzie chyba lepszym wyborem, chociaż np. mocowania lusterek w IXO są zdecydowanie poprawniejsze. Jeśli mam być szczery, to pomijając detale, pierwsze wrażenie podczas przeglądania przypadkowych zdjęć IXO zrobiło na mnie większe w konfrontacji z oryginałem i raczej głównie dlatego model do mnie trafił Smile

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1700
Przeczytał: 95 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:46, 11 Kwi 2017 Powrót do góry

Podczas 42. edycji 24-godzinnego wyścigu na torze Circuit de la Sarthe w Le Mans w 1974 załoga Henri Pescarolo/Gérard Larrousse podobnie jak w poprzednim roku okazała się niepokonana. Zwycięstwo umożliwiła kierowcom oraz zespołowi Matra MS670B wyposażona w silnik 3.0 V12, która wystartowała do wyścigu z pierwszego pola. Stanowiła ona rozwinięcie zwycięskiej konstrukcji MS670 z 1972 oraz MS670B z 1973. Wygrana w Le Mans w 1974 była więc trzecią z rzędu dla zespołu w tym wyścigu. Na trzecim miejscu znalazła się druga Matra załogi Jean-Pierre Jabouille/François Migault. Zespół wystawił również model MS680, będący rozwinięciem MS670B, jednak ten po starcie z drugiego pola nie ukończył zmagań w wyniku awarii silnika.

Image

Matra MS670B z 1974 to ostatni model wyścigowy w promocyjnej cenie, na jaki się zdecydowałem. W stosunku do modelu od PMA wypada pochwalić zielone fragmenty malowania nadwozia o odpowiednim odcieniu. Z dalszej perspektywy, nawet bezpośrednio obok produktu Minichamps robi świetne wrażenie, a prawidłowe kolory sprawiają, że nawet pozytywnie się wyróżnia. Wszelkie detale również sprawiają pozytywne wrażenie, jednak w stosunku do mojego egzemplarza mam mieszane uczucia. Wynika to z widocznych śladów kleju, bez których byłbym w pełni zadowolony Smile

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Śro 19:46, 12 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
emer
User



Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 1259
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 23:17, 11 Kwi 2017 Powrót do góry

Ten zielony kolor na PMA chyba rzeczywiście za "rzadki". Ale faktycznie fajnie wyglądają razem. A co z oznaczeniem 670B na modelu?
Masz pozostałe Matry z "tej bandy"? MS680, MS670?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1700
Przeczytał: 95 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:43, 12 Kwi 2017 Powrót do góry

Okazuje się, że pomimo, że we wszystkich źródłach wyczytałem oznaczenie 670C, sama Matra pomimo pewnych zmian pozostała przy nazwie 670B, więc jednak producent zrobił wszystko dobrze w tej kwestii. Poszukując zdjęć tej Matry znalazłem również zdjęcia 670 z 1972:
Image
Wychodzi chyba na to, że PMA pomyliło się o rok z odcieniem, a sam fakt, że dopiero teraz do tego dotarłem, wskazuje na to, że nie mam jeszcze pozostałych modeli, które wymieniłeś Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1700
Przeczytał: 95 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:05, 17 Kwi 2017 Powrót do góry

Opel Kapitän P2, który wszedł na rynek w czerwcu 1959 roku, zastąpił produkowany przez rok model P1. Auto zachowało znane z P1 panoramiczne okna, jednak otrzymało nowy grill przedni oraz delikatnie zmodyfikowane nadwozie. Do napędu posłużył silnik o pojemności 2.6 i mocy 90 KM, stanowiący rozwinięcie silnika znanego z poprzednich generacji. Był to nadal silnik w układzie OHV z popychaczami. Kapitän P2 z tym silnikiem mógł rozpędzić się do ok. 150 km/h, natomiast do 100 km/h przyspieszał w ok. 16 sekund. Od czerwca 1959 do grudnia 1963 Opel wyprodukował 145 618 egzemplarzy P2.

Image

Kapitän P2 z serii [link widoczny dla zalogowanych] sprawia na zdjęciach gorsze wrażenie niż w rzeczywistości, czym mnie pozytywnie zaskoczył.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1234
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pon 12:55, 17 Kwi 2017 Powrót do góry

Fajny Opel, aczkolwiek wolę wersje cywilne (wyjątkiem są wyścigówki i rajdówki) Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1700
Przeczytał: 95 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:00, 17 Kwi 2017 Powrót do góry

Trafił do mnie niemal za darmo więc może być taki jaki jest Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin