FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nowości w kolekcji Abarth098 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1740
Przeczytał: 97 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:01, 12 Sie 2017 Powrót do góry

Świetne są i szkoda, że Classic Carlectables nie robi już tak świetnych modeli w 1:43 Rolling Eyes Dzięki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1740
Przeczytał: 97 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:02, 20 Sie 2017 Powrót do góry

Współpraca Craig’a Lowndes’a z zespołem Triple Eight Race Engineering rozpoczęła się w sezonie 2005, gdy zespół w V8 Supercars startował pod nazwą Team Betta Electrical Fordami BA Falcon. W latach 2005-2016 sześciokrotnie z tym zespołem został wicemistrzem, nie kończąc żadnego z tych sezonów na pozycji gorszej niż czwarta. Dopiero w obecnym sezonie znajduje się aktualnie na siódmym miejscu, jednak do końca sezonu może się to zmienić. W sezonie 2005 wygrał 6 wyścigów, w tym wyścig długodystansowy Betta Electrical 500 (Sandow 500) gdzie jego zmiennikiem był Yvan Muller. W tym samym składzie w kolejnym wyścigu, którym było Super Cheap Auto 1000 (Bathurst 1000) po starcie z Pole Position, gdy za kierownica znajdował się Lowndes, w przednia szybę auta uderzyło koło, które oderwało się od Holdena zespołu Perkins Engineering po tym, gdy Paul Dumbrell uderzył nim w ścianę w zakręcie Griffins Bend na 28. ze 161. okrążeń. Koło szczęśliwie uderzyło po stronie pasażera zatrzymując się na znajdującym się tam elemencie klatki bezpieczeństwa, a po usunięciu szyby załoga kontynuowała jazdę, zdobywając cenne punkty za 15. miejsce (108 podczas gdy zwycięzca zdobywał w tej rundzie 192). Lowndes sezon ten ukończył na drugim miejscu, a tytuł mistrzowski z zaledwie dwoma zwycięstwami zdobył Russell Ingall.
Image
Image
Model dotarł do mnie już w pierwszej paczce od brytyjskiego sprzedawcy, razem z prezentowanym już Fordem w malowaniu [link widoczny dla zalogowanych]. Bardzo ucieszyło mnie jego zdobycie, bo dosłownie kilka dni wcześniej za długo zastanawiałem się nad podobnym modelem z Australii i trafił do kogoś innego. W momencie zakupu nie znalazłem drugiego takiego samego, jak ten z wygranej aukcji na całym eBay. Dosłownie chwilę po wyjęciu z paczki wyglądał tak:
Image
Image
Przednie koło było zdecydowanie zbyt krzywo osadzone, co w tych modelach często się zdarza, ale tym razem było to zbyt widoczne. Okazało się, że modele te mają amortyzatory jako oddzielne elementy i to właśnie krzywe jego wklejenie spowodowało nieprawidłowe położenie zwrotnicy, a w konsekwencji spory negatyw koła. Nie znając konkretnie metody mocowania amortyzatora w nadwoziu, trochę czasu zajęło mi jego wyjęcie, jednak teraz już zrobiłbym to znacznie szybciej bez obaw o jego uszkodzenie. Po poprawnym wklejeniu i zmontowaniu całości przydałoby się poprawić jeszcze położenie koła z tyłu, aby auto stało idealnie płasko na wszystkich czterech kołach. Póki co odpuściłem to sobie, ale model mimo to wygląda znacznie lepiej niż gdy do mnie dotarł. Przeszukując zdjęcia w Internecie zorientowałem się, że malowanie znajdującego się na modelu prawdopodobnie nie użyto w żadnym wyścigu. Mam na myśli malowanie zderzaków, bo główny schemat się zgadza, a reflektory w przypadku tego kierowcy były zarówno standardowe, jak i niebieskie. Jedynym wyścigiem, w którym znalazłem odmienne malowanie, był wyścig w Chinach, gdzie wyeksponowano bardziej loga firmy LG. Nie znalazłem jednak dosłownie żadnego zdjęcia prawdziwego auta, które pokrywało by się z malowaniem zderzaków w modelu. Obstawiam, że może to być jakieś wstępne malowanie pokazane przed sezonem na jakiejś prezentacji lub zapowiedzi graficznej. Sugeruje to ukazanie się modelu w kwietniu 2005 roku, a więc krótko po rozpoczęciu sezonu. Ucieszyłbym się, gdyby udało mi się zobaczyć zdjęcie prawdziwego auta w dokładnie tym malowaniu Smile
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:34, 20 Sie 2017 Powrót do góry

Coraz fajniejsze te fordy, oby tak dalej !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1740
Przeczytał: 97 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:40, 20 Sie 2017 Powrót do góry

Niestety, ale w kolejnym wpisie wrócimy do AU, w dodatku będziecie to model na znacznie niższym poziomie Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1242
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 15:23, 20 Sie 2017 Powrót do góry

Świetny Falcon Smile Coraz bardziej zachęcasz mnie do zakupu pierwszego Australijczyka Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1740
Przeczytał: 97 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:28, 20 Sie 2017 Powrót do góry

Hehe dzięki Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pako3110
User



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 1261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland

PostWysłany: Nie 17:16, 20 Sie 2017 Powrót do góry

Fajne te Aussies ( jak okresla sie autralijczykow ) Ok! jeden czy dwa nawet chyba przeszly przez moje rece ,ale na mini-kolekcje bym sie chyba nie zdecydowal. Seria zbyt dla mnie obca. Czy zamierzasz pokazac wszystkie razem? Ile ich jeszcze planujesz?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1740
Przeczytał: 97 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:38, 20 Sie 2017 Powrót do góry

Moje co najmniej dwa miałeś jakiś czas u siebie Smile
Kiedyś pewnie pokaże jakieś zbiorcze zdjęcie, ale aktualnie jest ich już tyle, że nie mam na to miejsca, a wciąż pojawiają się kolejne Wink
Jeśli chodzi o plany to raczej jeszcze ich końca nie widzę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1740
Przeczytał: 97 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:14, 27 Sie 2017 Powrót do góry

Craig Baird w swojej karierze zdobył 28 mistrzostw krajowych – 5 w Australii oraz 23 w Nowej Zelandii, skąd pochodzi. W australijskiej serii znanej obecnie jako Supercars nigdy nie osiągnął tak wiele. Zadebiutował w niej w 1999, gdy nosiła nazwę Shell Championship Series. Pojawił się wówczas w dwóch wyścigach z zespołem Stone Brothers Racing, z którym wziął udział w niemal wszystkich wyścigach kolejnego sezonu. Podczas pierwszego weekendu wyścigowego sezonu 2000 na torze Phillip Island, udało mu się wygrać w drugim wyścigu. Zwycięstwo to okazało się jedynym jakie odniósł w wyścigach tej serii, a nawet jedynym podium. Sezon 2000 zakończył na 15. miejscu i była to jego najlepsza pozycja końcowa wśród wszystkich sezonów spędzonych w tej serii.
Image
Pierwszy model Classic Carlectables w skali 1:43 pojawił się pod koniec 1996 roku. Z jakością pokazywanych dotąd modeli tego producenta pierwsze wydania nie miały zupełnie nic wspólnego. Dopiero w drugiej połowie roku 2002 pojawiła się w modelach 1:43 tego producenta jakość, którą pokazywałem prezentując poprzednie modele. W latach 2000-2002 obok standardowych wydań w skali 1:43 istniały również bardziej limitowane wydania z serii Signature Series, z własnoręcznymi podpisami kierowców. Modele tej serii nie różniły się jakością od tych sprzedawanych w kartonowym opakowaniu i dopasowanym blistrze, jednak umieszczenie w efektownej gablotce sprawia bardzo pozytywny odbiór całości. Modele te mają czarne szyby, dzięki czemu nie posiadają wnętrza. Koła są plastikowe, a będący oddzielnym elementem wzór felgi pozostawia wiele do życzenia. Zmiana kół wiele by dała w odbiorze modelu, jednak zastosowane mocowanie przypomina Bburago w 1:43, więc nie bardzo jest na co te koła zamienić bez modyfikacji, których w takich modelach jak ten się nie robi. Na plus zasługują kalkomanie, które są położone wręcz idealnie oraz pominięcie lusterka, które we wcześniejszych Fordach oraz Holdenach odlane są razem z nadwoziem. Nie wspomniałem wcześniej również, że najwcześniejsze modele posiadały reflektory i światła odlane wraz z nadwoziem i pomalowane w jego kolorze. Myślę, że warto w tym miejscu również wspomnieć o tym, że od roku 2013 jakość modeli Classic Carlectables w 1:43 spadła. Producent powrócił do braku gablotek oraz przede wszystkim czarnych szyb, a dodatkowo kalkomanie często są niezbyt dobrze położone.
Na model wydany w styczniu 2001 roku zdecydowałem się z ciekawości oraz z racji tego, że nikt inny jak dotąd nie wydał modelu tego konkretnego auta w tej skali, ale jak można się domyślać, wydanie Signature Series również pomogło podjąć taką decyzję Smile
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Nie 18:15, 27 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:25, 27 Sie 2017 Powrót do góry

Użekł mnie sponsor przypominający przezwisko ludzi imieniem Piotr ;d co kół najprościej chyba byłoby przełożyć pasujące podwozie od innego bliźniaczego modelu ;d


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1740
Przeczytał: 97 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:29, 27 Sie 2017 Powrót do góry

Przy braku wnętrza całkiem wygodnie byłoby dorobić jakieś podwozie byle złapać koła w odpowiednich miejscach, ale nie będę nic raczej zmieniał Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1740
Przeczytał: 97 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:42, 30 Sie 2017 Powrót do góry

Allan Grice pojawił się w australijskiej serii V8 Brute Utes w 2002 roku mając 59 lat. Startował w niej za kierownicą Forda w latach 2002-2005, a jego najlepszą pozycją końcową była 6. w 2002.
Image
Image
Classic Carlectables przygotowało trzy modele Forda z serii V8 Brute Utes w 1:43. O ile dwa pozostałe widywałem, o tyle ten, który do mnie trafił spotkałem w sprzedaży po raz pierwszy. Wydany został w styczniu 2004 i przedstawia najprawdopodobniej auto z sezonu 2003, którym Grice zajął 11. miejsce w klasyfikacji kierowców. W konfrontacji z modelem odmiany cywilnej uwagę zwraca wydech pozbawiony tłumików oraz oczywiście brak koła zapasowego. Model limitowany jest do 2000 sztuk, jednak niestety nie otrzymałem certyfikatu. Niejako w zamian znalazłem dołączoną do paczki pocztówkę Very Happy
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1242
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Śro 23:48, 30 Sie 2017 Powrót do góry

Bardzo ładny ten Falcon, fajnie się prezentuje razem z cywilnym Smile
Za to moje pierwsze dwa Australijczyki w drodze do mnie Wink

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1740
Przeczytał: 97 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:32, 31 Sie 2017 Powrót do góry

Czyli, w których aukcjach mnie pokonałeś? Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1242
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Czw 20:54, 31 Sie 2017 Powrót do góry

Myślę że w żadnej Smile

P.S. Masz PW odnośnie V8 Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin