FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Porównania Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
MARCO
User



Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 3726
Przeczytał: 55 tematów

Pomógł: 69 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 9:00, 27 Mar 2012 Powrót do góry

Zauważyłem jedną znaczną różnicę. Tył samochodów. Inne spojlery Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ziunek
User



Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 21:26, 15 Kwi 2012 Powrót do góry

Do porównania cytryny od DEA i UH. Wiem że były na forum już omawiane różne wersje tego auta, ale wydaje mi się że tylko jedno może być bliższe oryginałowi w wymiarach. Nie mierzyłem ich, zdjęcia na szybko przed wyjściem na motorshow w Poznaniu:)
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
smigi
User



Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2161
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie 23:41, 15 Kwi 2012 Powrót do góry

Nie jestem specjalistą od przedwojennych wozów, ale mi to wygląda na dwie różne wersje nadwoziowe, więc czemu miałoby nie być różnicy w wymiarach? Tak de facto to są dwa różne samochody. Tak jakbyś porównywał model Fiata Tipo firmy A i Fiata Tempry firmy B. Niby samochody te same technologicznie, nawet ten sam segment, ale jednak buda zupełnie inna.
Poza tym, mógłbyś już napisać słowo 'recenzji' w ramach porównania.

PS. A co do tego mają targi Motorshow w Poznaniu, bo nie rozumiem?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 1:08, 16 Kwi 2012 Powrót do góry

Pod tym linkiem
[link widoczny dla zalogowanych]
są opisy poszczególnych wersji citroena traction avant.
1313
Moderator



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2705
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 2:07, 16 Kwi 2012 Powrót do góry

Oczywiście. Ten z KAP to ten krótki, a "UH" to długas. Piszę "UH" bo to nie jest żadne UH, jeno Del Prado. Sprzedają toto pod nazwą UH i z resztą nie tylko jego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ziunek
User



Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 17:36, 16 Kwi 2012 Powrót do góry

Dzięki Adam za linka, tam jest faktycznie dużo danych na temat tych samochodów, wiedziałem że długości się zmieniały, a tam doczytałem że szerokość też, jeszcze muszę poczytać czy takie elementy jak drzwi zmieniały wielkość.

smigi, Citroen Traction to jest samochód produkowany przez długi czas i nie rozumiem dlaczego miałbym ich nie porównać. Miałem nadzieję dowiedzieć się od jakiegoś miłośnika marki czy te modele nie mają skopanych wymiarów. Z artykułu podesłanego przez Adama można się wiele dowiedzieć, ale te modele wydają mi się ciężkie do zmierzenia bo zderzaki mogą mocno zakłócić wymiary.
Co do porównań to gdybym miał tipo 1:43 i byłby sporo większy od tempry w tej skali to też pewnie bym się zastanawiał i mierzył gdzie jest błąd.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Władek
User



Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie - Zdrój

PostWysłany: Pon 17:50, 16 Kwi 2012 Powrót do góry

Koledzy mają rację. Porównałeś Citroena traction Avant CV 11 (szary) z 1954r. i Citroena BL 11 z 1947/48r. Są to dwie zupełnie inne wersje nadwozoiowe.
Model Kultowego można porównać z jego odpowiednikiem z UH który wyszedł w kolekcji "James Bond" Jak się poprawi pogoda wstawię pełne porównanie.

[link widoczny dla zalogowanych]

Kultowy z boku.

[link widoczny dla zalogowanych]

UH z boku.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Władek dnia Pon 18:02, 16 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 15:27, 21 Kwi 2012 Powrót do góry

Mam pytanie do bardziej obeznanych ode mnie w kwestii firm produkujących modele. Chodzi mi o IXO, które robi kilka interesujących mnie modeli. Czasem sprzedawcy opisują je jako IXO/Altaya. Czy jest jakaś różnica w czymkolwiek? - jakości modelu, pudełka? Pytam, bo oglądając zdjęcia w necie, zwykle słabej jakości, trudno się rozeznać.
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4644
Przeczytał: 100 tematów

Pomógł: 192 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 15:31, 21 Kwi 2012 Powrót do góry

Masz coś konkretnego na myśli? Bo ciężko tak opisać bez przykładu. Generalnie IXO/Altaya to modele gazetowe robione przez Ixo dla wydawnictwa Altaya, natomiast samo IXO oznacza modele brandowe tego producenta. Wyższa jakość wykonania i wszystkie dodatki występują w tym drugim przypadku, chociaż czasami IXO/Altaya jest równie lub prawie tak samo dobre jak brandowe IXO Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 16:27, 21 Kwi 2012 Powrót do góry

Dzięki za odpowiedź! Chodzi mi np o taki model:
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale już to co napisałeś mi wystarcza. Wolę trochę więcej zapłacić za "brandowy" niż taniej za gazetowy Smile
tu np jest coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
niby to samo a jednak inne Smile
Pozdrawiam
Mariusz
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4644
Przeczytał: 100 tematów

Pomógł: 192 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 16:32, 21 Kwi 2012 Powrót do góry

To drugie to przecież z serii "Legendarne Samochody" wydawnictwa Amercom cena 19,99... Oczywiście warto kupić ten pierwszy model - seria CLC (od Classic Collection) to pełna wersja gablotkowa IXO Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pw19
User



Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świętokrzyskie

PostWysłany: Wto 1:23, 24 Kwi 2012 Powrót do góry

Przypadkiem trafiłem na ciekawy blog, gdzie jest bardzo dużo porównań:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Towi
User



Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Herford

PostWysłany: Czw 17:12, 21 Cze 2012 Powrót do góry

Porównanie Wartburga 311 Volkspolizei - Minichamps / IST Cars&Co

Bez komentarza - oceńcie sami !
Z lewej - Minichamps.

Image
Image
Image
Image
Image
Image


I cała rodzinka !

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lucanero
Moderator



Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 2636
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 19:20, 08 Sie 2012 Powrót do góry

Na prośbę Tomasza wklejam kilka fotek porównawczych Mercedesów 500SL R230, oba to edycje dealerskie, z lewej strony to PMA, z prawej Norev.
Tak na pierwszy rzut oka PMA ma lepsze detale i wykończenie, ładniejsza końcówka szyby, delikatniejsze lusterka lepszy lakier, Norev ma lepsze felgi - bardziej trójwymiarowe i lepiej zamarkowaną głębię grilla oraz wydaje mi się że fajniejsze reflektory przednie. Oczywiście Norev ma system otwieranego sztywnego dachu dzięki czemu subiektywnie dla mnie wygrywa 100:1 Smile

Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kuba96
User



Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 867
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Luboń

PostWysłany: Śro 21:08, 08 Sie 2012 Powrót do góry

Ze zdjęć wynika, że ten podpisany jako S R 230 jest niższy.
Czy może to tylko wina zdjęcia???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kuba96 dnia Śro 21:09, 08 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin