FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Porównania Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 22:22, 13 Wrz 2012 Powrót do góry

Zgodnie z obietnicą kolejne porównanie.
Na "blat" poszła drabina L43 z Amercom oraz trzy różne drabiny L24, L49 oraz L10 z Code3.
Dlaczego aż trzy? przeciw jednej? ano dlatego, że generalnie modele drabin z Code3 są niemal identyczne, różnią je jednak pewne szczegóły związane z dodatkami, wykończeniem, barwą itd. Zerknijcie sami:

na początke "fizjonomia" Amercom:
Image

oraz Code3:
Image Image

szczegóły podstawy parku drabinowego:
Amercom:
Image

Code3:
Image

szczegóły tylnej części:
Amercom:
Image
Image

Code3:
Image
Image

Zderzak:
Amercom vs Code3:
Image
Image

Szczegóły kół/bliźniaków:
Amercom
Image

Code3:
Image

Elementy zabudowy bosaki, zwijadło szybkiego natarcia:
Amercom:
Image
Code3
Image

To krótkie porównanie dokładnie ukazuje różnice między modelami, jakością wykonania itd. Jednak muszę stwierdzić, że całkiem ładnie model od Amercom się prezentuje, zaś jak na swoją cenę jest na prawdę niezły. Owszem występują w nim niestety niedociągnięcia, sporo widocznych na w/w zdjęciach uproszczeń itd. Np. standardem są już uchwyty, wszelkiego rodzaju klamki, lakier oraz co mnie zmartwiło jakość naniesionych insygniów, np. baner na parku drabinowym to marnej jakości decal, szkoda.

Na koniec taka wisienka na torcik, czyli podstawowa rzecz, która odróżnia Amercom od Code3:
Image
Niestety tego w tańszym odpowiedniku nie uraczymy, podobnie o takich napisach też można raczej zapomnieć:
Image
smigi
User



Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 1849
Przeczytał: 60 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 22:35, 13 Wrz 2012 Powrót do góry

Nie jestem specem, ani wielkim znawcą wozów strażackich, ale znów niema rzeczy której nie dałoby się poprawić (ok, może poza tymi wysuwanymi łapami, bo to już bardziej skomplikowana ingerencja w model). Szczerze mówiąc wydaje mi się że różnica między Amercomem a Code3 przy tym modelu jest jeszcze mniejsza niż przy poprzednim i jakby nad nim trochę popracować to droższy model odróżniałyby tylko drobiazgi (te o których wspominałeś, klamki i wszelkie inne sprawy związane z samą kastą, a nie wykończeniem).
Także po raz kolejny mamy świetny model dla dłubaczy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 23:49, 13 Wrz 2012 Powrót do góry

Tak Smigi Cool masz rację w całej rozciągłości swojego posta Wink
tracker
User



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 1800
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Góra Kalwaria

PostWysłany: Pon 19:30, 08 Paź 2012 Powrót do góry

Dziś porównanie, które zainteresuje wiele osób.
Skoda RTO od Vector Models vs Jelcz - nasz krajowy Hand Made Cool

Image

Image

Image

Image

Mam te modele przed nosem. Już "na oko" wygrywa "nasz" Hand Made.
Pod wieloma względami. Szczerze, nawet gdybym nie znał cen to bez namysłu sięgnął bym po Jelcza ( nawet gdyby był Skodą Smile )

Szczerze nie bardzo wiem co Wam napisać na + Vectora.

Ma za to jeden główny MINUS - rozpada się już od samego stania na półce. W zestawie powinien być zestaw naprawczy Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 10:15, 19 Paź 2012 Powrót do góry

Porównanie modelu tej samej rajdówki od dwóch firm ( Autocraft czyli Hongwell z lewej i Solido z prawej)
Peugeot 206 WRC RMC 2003 Burns,Reid.
[link widoczny dla zalogowanych]
widok z przodu
[link widoczny dla zalogowanych]
i tył
[link widoczny dla zalogowanych]
Moim zdaniem wygrywa zdecydowanie model od Solido ,chociaż model Hongwella też jest w miarę dobrze wykonany jak na jego cenę. Ale brak niektórych detali (anteny) oraz kilka błędów w kalkach sprawiają , że wygrywa model Solido . A może ktoś wrzuci zdjęcia modeli tej rajdówki z innych firm?


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 10:23, 19 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
Lucanero
Moderator



Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 2250
Przeczytał: 72 tematy

Pomógł: 35 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 13:46, 08 Lis 2012 Powrót do góry

Dziś porównanie Mclarenów F1 przy okazji wymiany modelu z serii gazetkowej Altaya na PMA:

Czy warto? Warto...
Lepszy lakier - delikatniejszy, więcej detali, całkiem inny tył (poprawniejszy jak na moje oko), fajniejsze detale w środku - to wszystko przemawia za PMA.

natomiast podobają mi się duże tarcze hamulcowe w Altaya bo cena biorąc pod uwagę słaba dostępność w Polsce wcale nie jest konkurencyjna.

PMA jest sporo lepsze ale brakuje alternatywy "pudełkowej", a nie gazetkowej.

Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4196
Przeczytał: 132 tematy

Pomógł: 156 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 13:48, 08 Lis 2012 Powrót do góry

Altaya ma lepsze koła, co jest wręcz szokujące Shocked Ale nie myślałeś ich przełożyć do PMA? Prawdpodobnie efekt byłby rewelacyjny Idea


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lucanero
Moderator



Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 2250
Przeczytał: 72 tematy

Pomógł: 35 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 13:55, 08 Lis 2012 Powrót do góry

Hmm, rzuciły mi się w oczy tylko tarcze - lepiej widoczne, wyraźniejsze, większe. Z tą przekładką można spróbować jak to będzie wyglądało..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
smookee
User



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4130
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 15:13, 08 Lis 2012 Powrót do góry

Ja bym się w przekładkę nie bawił, nie warto, PMA wyraźnie lepsze, tył w Altayi to faktycznie wręcz tragedia, reszta z kształtu chyba poprawna, felgi - być może patrząc dokładnie z boku są ładniejsze, ale wierzę, że te z Mini są lepsze jako całość (no np. szerokości opon odpowiednie)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
smigi
User



Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 1849
Przeczytał: 60 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 19:52, 08 Lis 2012 Powrót do góry

Dobre felgi w Minichampsie to w cale nie taka oczywistość Razz Sam się o tym przekonałem kupując Bugatti EB110 z PMA. Pomijając fakt że wszystkie cztery felgi były takie same (a tylne powinny się znacznie różnić głębokością) to zwyczajnie były uproszczone w porównaniu do Revella. No ale to żadna reguła boń broże Wink

W przypadku McLarena PMA prezentuje się zdecydowanie lepiej. Ładniejsze detale nadwozia, piękny lakier... o tyle się nawet nie wypowiadam, bo nie trzeba być specjalistą, żeby zobaczyć ze jest bardzo niepoprawny. Również wnętrze, w którym jest mnóstwo smakowitych detali-jak choćby dwa lusterka, ciekawy układ foteli itp. prezentuje się świetnie w jasnym kolorze.


PS. tak się przypatrzyłem tym felgom i przyznam że PMA ma chyba ładniejsze.. W Altai ta centralna nakrętka jakaś taka malutka, poza tym opony mają zdecydowanie za wysoki profil!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez smigi dnia Czw 19:59, 08 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
simon2107
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 779
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warmia i Mazury

PostWysłany: Pią 10:38, 09 Lis 2012 Powrót do góry

Altaya też ma swoje plusy-oprócz kół, nikt nie zwrócił uwagi na wloty powietrza na przedniej pokrywie i drzwiach-PMA ma je tylko zaznaczone.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tracker
User



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 1800
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Góra Kalwaria

PostWysłany: Pią 10:52, 09 Lis 2012 Powrót do góry

Do tego Altaya jest bardzo grubo zalana farbą. Sądzę, że gdyby była cienka warstwa to prezentowała by się dużo lepiej.
po zmianie tyłu i pomalowaniu wnętrza mogła by się prezentować niewiele gorzej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
simon2107
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 779
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warmia i Mazury

PostWysłany: Pią 11:03, 09 Lis 2012 Powrót do góry

Dla mnie tył Altayi wyglada tak, jakby ktoś zapomniał włożyć tej plastikowej listwy z imitacja wylotu powierza


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tracker
User



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 1800
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Góra Kalwaria

PostWysłany: Pią 11:17, 09 Lis 2012 Powrót do góry

Np. wersje wyścigowe nie miały jej wcale. Wokół świateł była goła karoseria a środek był osłaniany czarną siateczką.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lucanero
Moderator



Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 2250
Przeczytał: 72 tematy

Pomógł: 35 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 12:47, 09 Lis 2012 Powrót do góry

simon2107 napisał:
Altaya też ma swoje plusy-oprócz kół, nikt nie zwrócił uwagi na wloty powietrza na przedniej pokrywie i drzwiach-PMA ma je tylko zaznaczone.


Wszystkie wloty sa tak samo zrobione tu i tu ale Altaya sprytnie podmalowała tam gdzie trzeba na czarno i wygląda jakby było wcięcie - mały efekt, a sporo daje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin