Autor |
Wiadomość |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2918 Przeczytał: 70 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 10:02, 12 Mar 2023 |
 |
W DTM jeździł nie tylko Ralf, ale też [link widoczny dla zalogowanych].
Prezentowane Mercedesy Ralfa różnią się nie tylko malowaniem, ale też specyfikacją. W 2008 Ralf Schumacher miał do dyspozycji auto w specyfikacji roku 2007, a w 2009 bieżącą. W DTM po sezonie 2000 typowe było korzystanie obok aut w aktualnej specyfikacji również z konstrukcji w specyfikacji z przed roku lub dwóch, w związku z czym w jednym sezonie rywalizowały często między sobą zbliżone wyglądem auta w 3 różnych specyfikacjach. Zazwyczaj auta w starszych specyfikacjach dostawali nowicjusze i kierowcy, po których nie spodziewano się walki w czołówce, jednak zdarzały się też zaskakująco dobre wyniki kierowców aut w starszej specyfikacji, czego dobrym przykładem może być Paul di Resta, który w debiutanckim sezonie 2007 autem w specyfikacji sezonu 2005 zajął wysokie 5 miejsce, jednoczesnie jako jedyny zdobywając punkty autem 2-letnim. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Nie 10:05, 12 Mar 2023, w całości zmieniany 3 razy
|
|
 |
 |
|
 |
mafo
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3858 Przeczytał: 71 tematów
Pomógł: 86 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno
|
Wysłany:
Nie 19:39, 12 Mar 2023 |
 |
Świetne te Mercedesy. Pięknie się prezentuja na wspólnej fotce, a i garść informacji bardzo ciekawa
And1 napisał: |
Nie wiedziałem, że Schumacher jeździł w DTM. |
Tylko, że to był Ralf, a nie Michael...  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
And1
User
Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1179 Przeczytał: 28 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 19:49, 12 Mar 2023 |
 |
mafo nie no, to wiem  |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez And1 dnia Nie 19:50, 12 Mar 2023, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2918 Przeczytał: 70 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 16:29, 13 Mar 2023 |
 |
[link widoczny dla zalogowanych]
W sezonie 2008 japońskiej serii Super GT Satoshi Motoyama i Benoît Tréluyer stanowili duet kierowców w zespole Xanavi Nismo. Zespół do rywalizacji w najwyższej klasie GT500 przygotował konstrukcję prezentującą wizualnie Nissana GT-R R35. Załoga wygrała 3 z 9 wyścigów sezonu, a dodatkowe punkty za 8 i 9 miejsce w pozostałych rundach oraz punkty zdobyte za pozycje w pierwszej trójce kwalifikacji oraz za jedno z 3 najszybszych okrążeń wyścigu pozwoliły ukończyć sezon na 1 miejscu. W maju 2021, jeszcze przed zmianą przepisów odnośnie opodatkowywania przesyłek z poza Unii Europejskiej i zamieszania przy zakupach na eBay z tym związanego wypatrzyłem prezentowany model od Ebbro w licytacji od 10$ i z wysyłką do Polski w tej samej kwocie. Model znajdował się w Japonii, więc dopytałem sprzedającego o koszt wysyłki i potwierdził, że wszystko w cenniku jest w porządku. Model był opisany jako egzemplarz z testu na torze Fuji, jednak na zdjęciach znajdowała się zdecydowanie bardziej porządana odmiana z wyścigów. Nie wiedziałem, czego ostatecznie się spodziewać, jednak zalicytowałem i wygrałem kwotą 10,50$. W ten sposób opłaciłem model wraz z wysyłką do Polski po aktualnym wówczas kursie PayPal kwotą poniżej 80 zł. Model dotarł do mnie chyba nawet dosyć szybko, a opłaty, które znajdowały się na otrzymanej paczce wskazywały, że sprzedający oddał model praktycznie za darmo, dopłacając z otrzymanej za niego kwoty do kosztu wysyłki. Sama miniatura to model, który był widoczny na zdjęciach aukcji i prezentuje idealny stan.
 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mafo
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3858 Przeczytał: 71 tematów
Pomógł: 86 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno
|
Wysłany:
Pon 19:14, 13 Mar 2023 |
 |
Piękna miniaturka. Barwy sportowe jak zwykle przyciągają wzrok. Gratuluję zdobycia takiego fajnego modelu.  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
And1
User
Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1179 Przeczytał: 28 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 19:19, 19 Mar 2023 |
 |
Rarytasik fajny Ci się trafił. A za takie pieniądze to złoty strzał  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2918 Przeczytał: 70 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 19:39, 19 Mar 2023 |
 |
Ostatnio było w Polsce kilka licytacji podobnych modeli i zakończyły się zdecydowanie wyższą kwotą  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2918 Przeczytał: 70 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 7:44, 01 Kwi 2023 |
 |
[link widoczny dla zalogowanych]
Carlos Sainz po zdobyciu drugiego tytułu z zespołem Toyoty w 1992 na kolejny sezon wraz z pilotem przeniósł się do prywatnego zespołu Jolly Club, który wraz ze wsparciem producenta wystawiał odtąd model Lancia Delta, niepokonany w klasyfikacji konstruktorów w poprzednich latach. Przejście Sainza z Toyoty do Lancii miało związek z tym, że Toyota podpisała kontrakt sponsorski z Castrolem, który stanowił konkurencję dla osobistego sponsora Sainza, którym była marka Repsol. Wsparcie producenta w rozwoju auta w sezonie 1993 okazało się niewielkie. W stawce pojawiły się nowe i lepiej dopracowane konstrukcje, z którymi Delta nie była już w stanie nawiązać walki o kolejne tytuły w Mistrzostwach Świata. Z tego względu jedynym podium Sainza w sezonie 1993 było drugie miejsce w Rajdzie Akropolu. Wynik ten powtórzył w Rajdzie San Remo, jednak załoga została zdyskwalifikowana ze względu na użycie nieregulaminowego paliwa. Ostatecznie Sainz punktował trzykrotnie i zajął 8 miejsce w klasyfikacji kierowców, ze stratą równych 100 punktów do pierwszego miejsca. Lancia znalazła się na ostatnim miejscu klasyfikacji producentów i wycofała się z dalszych startów. Prezentowana miniatura to model od HPI, który w wysokiej, ale bardzo niskiej jak na ten model cenie wypatrzyłem na Allegro. Wcześniej widziałem już u tego sprzedającego ofertę fabrycznego zestawu dwóch aut z sezonu 1992 w tej samej cenie w przeliczeniu na sztukę, jednak nie pospieszyłem się z zamówieniem. Tym razem zakupiłem model od razu jak tylko go zauważyłem, żeby nie powtórzyć tego błędu.
 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mafo
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3858 Przeczytał: 71 tematów
Pomógł: 86 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno
|
Wysłany:
Sob 9:24, 01 Kwi 2023 |
 |
Kapitalny model. HPI robiło naprawdę świetne miniaturki. Gratuluję zakupu.  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2918 Przeczytał: 70 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 18:28, 01 Kwi 2023 |
 |
Z tego względu staram się kupować brakujące mi egzemplarze, gdy tylko trafię coś w atrakcyjnej względem ceny rynkowej kwocie  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
And1
User
Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1179 Przeczytał: 28 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 10:29, 02 Kwi 2023 |
 |
Mam jedną Delte od HPI i faktycznie są świetne. Gratuluję zakupu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2918 Przeczytał: 70 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:58, 02 Kwi 2023 |
 |
Jaką udało Ci się trafić? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
And1
User
Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1179 Przeczytał: 28 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 19:05, 02 Kwi 2023 |
 |
|
 |
 |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2918 Przeczytał: 70 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 19:16, 02 Kwi 2023 |
 |
Też ciekawa odmiana To może powrót do prezentacji tej części Twojej kolekcji? Skoro taką perełkę tam pokazałeś to pewnie coś ciekawego jeszcze się znajdzie schowane  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
And1
User
Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1179 Przeczytał: 28 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 22:29, 02 Kwi 2023 |
 |
Już jej nie będzie, skupiam się na Ferrari. 😎 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|