FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nowości w kolekcji Abarth098 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1237
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pon 0:24, 15 Sty 2018 Powrót do góry

Dla mnie model ma zbyt mocno ścięty tył i krzywą lewą lampę z tyłu. Poza tym jest w ok Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1730
Przeczytał: 114 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:11, 15 Sty 2018 Powrót do góry

Kokakolowy napisał:
Pierwszy bolid dzieciństwa Very Happy I te godziny przegrane w Ford Racing ;d

Zdarzyło mi się grać, ale tylko w demo, gdzie był wyłącznie Ford Puma Very Happy
sprzewo napisał:
Brawn GP Smile Do dziś pamiętam z jakim opóźnieniem prezentowali bolid, a nagle okazało się, że „biją” rywali jak chcą Smile

Wtedy jeszcze nie śledziłem kulisów aż tak bardzo, ale pamiętam zaskakujące wyścigi w ich wykonaniu Wink
msnrc napisał:
Myślałem, że w BTCC wszystkie samochody mają kierownice po prawej stronie. Very Happy

To akurat jest w tym modelu ok Very Happy Ale najpierw zwątpiłem i zacząłem sprawdzać, gdy to przeczytałem Laughing
OpelFAN napisał:
Dla mnie model ma zbyt mocno ścięty tył i krzywą lewą lampę z tyłu. Poza tym jest w ok Wink

Generalnie wszędzie bryła gubi odzwierciedlenie z rzeczywistością i każdy zauważy problem w innym miejscu. Lampa wklejona jest dobrze, tylko ten pasek z kierunkowskazem i światłem wstecznym tak krzywo w niej jest. Nie zauważyłem tego nawet wcześniej, ale na pewno sama lampa przynajmniej po bokach jest trochę za duża, co sugeruje, że bryła w tym miejscu też nie jest pewnie najlepsza, ale mimo to zaskakująco dobrze całość wygląda. Po samych zdjęciach spodziewałem się o wiele mniej po tym modelu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1730
Przeczytał: 114 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:52, 25 Sty 2018 Powrót do góry

Wyścig 24h Le Mans w 1978 okazał się najbardziej udany dla zespołu Equipe Renault Elf. W poprzedniej edycji oba należące do zespołu Alpine A442, startujące z dwóch pierwszych miejsc, odpadły podczas wyścigu z powodu awarii silnika. Tym razem zespół do wyścigu przygotował trzy odmiany swojego auta – A442 A i Alpine A442 B napędzane silnikami V6 o pojemności 1996 cm3 oraz A443 z silnikiem o tym samym układzie i pojemności 2138 cm3. Do wyścigu przystąpiły dwa egzemplarze Alpine A442 A, z czego ten wystawiony pod szyldem zespołu Equipe Renault Elf Sport Calberson, ukończył zmagania na 4. miejscu, a drugi musiał się wycofać podobnie jak Alpine A443. Zwycięska okazała się odmiana Alpine A442 B, której załoga Didier Pironi/Jean-Pierre Jaussaud pokonała oba Porsche 936/78 zespołu Martini Racing Porsche System, różnicą odpowiednio 5 oraz 7 okrążeń.
Image
Zwycięska odmiana A442 B wyróżniała się przede wszystkim osłoną kokpitu. Model wykonany przez IXO dla wydawnictwa Altaya otrzymałem w styropianowym opakowaniu i kosztował zaledwie 4 Euro. Od sprzedającego dowiedziałem się, że to już dosyć stare wydanie. Sam model przedstawia znacznie wyższy poziom niż sugerowałaby to jego cena, a do tego okazał się zdecydowanie ciekawy, o czym wspomnę zaraz po jego prezentacji Smile
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Model dotarł do mnie z odklejonym spojlerem, więc aby go ponownie przykleić postanowiłem go rozebrać. Okazało się, że model skrywa we wnętrzu niespodziewane elementy Wink
Image
Na początku nie miałem pomysłu jak to uruchomić ani wiedzy, czy oświetlenie oraz cały układ elektroniczny znaleziony w modelu jest sprawny. Wyjąłem baterie i okazały się w porządku, więc włożyłem je na swoje miejsce i rozmyślałem, w jaki sposób miałoby to być uruchamiane. Po dłuższym czasie zorientowałem się, że światła zapalają się gdy trzymam ciepłymi palcami zaznaczoną na zdjęciu szklaną rurkę, w której znajdują się dwie metalowe blaszki.
Image
Z tymi spostrzeżeniami zapytałem na forum, czy ktoś ma jakiś pomysł odnośnie tego, w jaki sposób producent przewidział uruchamianie zamontowanego oświetlenia w złożonym w całość modelu. Okazało się, że szklana rurka z metalowymi blaszkami to kontaktron, a więc oświetlenie załącza się poprzez przyłożenie magnesu. Dodatkowo układ elektroniczny podtrzymuje napięcie, przez co światła przednie świecą się po odłożeniu magnesu jeszcze przez krótki czas, natomiast tylne dosyć szybko gasną, a swoją drogą same w sobie świecą dosyć słabo, przez co widać to tylko na zdjęciu wykonanym bez żadnego oświetlenia.
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Czw 20:16, 25 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
msnrc
User



Dołączył: 01 Gru 2016
Posty: 998
Przeczytał: 55 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Wrocławia

PostWysłany: Czw 19:30, 25 Sty 2018 Powrót do góry

No no no, ciekawy model; głównie ze względu na oświetlenie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1730
Przeczytał: 114 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:18, 25 Sty 2018 Powrót do góry

W dodatku kupiony z myślą, że będzie to kolejny niczym się nie wyróżniający budżetowy model Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1237
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Czw 21:20, 25 Sty 2018 Powrót do góry

A tu taka miła niespodzianka, gratuluję nabytku Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1730
Przeczytał: 114 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:25, 25 Sty 2018 Powrót do góry

Dzięki, chociaż zdobycie tego modelu to żaden wyczyn i kupiłem wręcz przy okazji Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kokakolowy
User



Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 1:27, 26 Sty 2018 Powrót do góry

Nie ma czegoś rajdowego w tym stylu ? :d


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1730
Przeczytał: 114 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:19, 26 Sty 2018 Powrót do góry

Nie kojarzę, ale myślę, że oświetlenie z mojego modelu dałoby się umieścić w jakiejś starszej rajdówce Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bartex
User



Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Sob 11:00, 27 Sty 2018 Powrót do góry

Ładny model, nie spodziewałbym się takiego wykonania i oświetlenia za 4E Wink
No i oczywiście wielki plus za Renault Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1730
Przeczytał: 114 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:13, 27 Sty 2018 Powrót do góry

Nawet sprzedający nie wiedział, że sprzedaje tak zaskakujące wnętrza Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1730
Przeczytał: 114 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:21, 27 Sty 2018 Powrót do góry

Rajd Monte Carlo w 2010 roku stanowił inauguracyjną rundę serii Intercontinental Rally Challenge (IRC). IRC rozgrywano w latach 2006-2012, po czym zostało połączone z Rajdowymi Mistrzostwami Europy, natomiast w latach 2009-2011 Rajd Monte Carlo był pierwszą rundą tych mistrzostw. Na starcie 78. edycji pojawiły się trzy załogi startujące Fiatem Abarth Grande Punto S2000. Niestety żadna z nich nie ukończyła rajdu. Toni Gardemeister i Tomi Tuominen startujący w zespole Astra Racing odpadli z powodu awarii na 11 oesie.
Image
Pojawienie się w mojej kolekcji modelu Fiat Abarth Grande Punto S2000 było planowane od dawna i w końcu się zdecydowałem. Wybrałem model gazetowy, który moim zdaniem prezentuje się bardzo dobrze Smile
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Odmiana cywilna kupiona pod marką Cararama jest u mnie od dawna, niemal od początku przygody ze skalą 1:43. Model, sprzedawany właściwie jako zabawka, spodobał mi się wówczas bardziej niż znacznie droższa odmiana od [link widoczny dla zalogowanych], w której przede wszystkim lusterka były i są dla mnie nie do zaakceptowania.
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1237
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Sob 13:24, 27 Sty 2018 Powrót do góry

Dobrze, że zdecydowałeś się na Cararamę. Miałem tego Noreva, jego jakość pozostawia trochę do życzenia. A gazetowe S2000 jest naprawdę fajne, gratuluję nabytku ! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1730
Przeczytał: 114 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:39, 27 Sty 2018 Powrót do góry

Miałeś wydanie dealerskie czy takie gablotkowe jak podlinkowałem? Myślałem, że tylko lusterka są w nim odlane z karoserią zupełnie bez sensu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OpelFAN
User



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1237
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Sob 15:46, 27 Sty 2018 Powrót do góry

U siebie miałem gablotkowe, dealerskie widziałem w salonie, żadne mi nie przypasowało Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin