FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nowości w kolekcji Abarth098 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 101 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:53, 27 Sty 2018 Powrót do góry

Nie dziwię się Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
emer
User



Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 2333
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 22:09, 27 Sty 2018 Powrót do góry

Abarth098 napisał:

Image

O ile pamiętam, kiedyś udzielałem Ci rad w sprawie zdjęć. Teraz wygląda na to, że ja zacznę pytać Ciebie o szczegóły Embarassed Gratuluję - super Padam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 101 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:16, 27 Sty 2018 Powrót do góry

Zmieniłem aparat na znacznie starszy, który ma swoje wady, ale umożliwia zapis w RAW i posłuchałem rady odnośnie oświetlenia Smile Dzięki Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 101 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:40, 04 Lut 2018 Powrót do góry

Podczas przerwy zimowej w startach w Formule 1, po podpisaniu kontraktu z Renault F1, Robert Kubica wystartował w kilku rajdach. Pojawił się między innymi na starcie rajdu Monte-Carlo, gdzie wystartował Renault Clio R3, a jego pilotem był Jakub Gerber. Niestety awaria silnika wyeliminowała załogę z rywalizacji już na pierwszym oesie.
Image
Model polskiej załogi dla serii gazetowej wydawnictwa Altaya przygotowało IXO. Jest to jedyne wydanie Clio R3 w tym malowaniu i świetnie, że się pojawiło. Cieszy również fakt, że model prezentuje się bardzo dobrze Smile
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bartex
User



Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Nie 12:42, 04 Lut 2018 Powrót do góry

Super model! Fajnie, że się w ogóle pojawił Smile
Ale mam chrapkę na niego Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 101 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:49, 04 Lut 2018 Powrót do góry

Akurat masz możliwość kupić taki w akcji martina Wink


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
Bartex
User



Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Nie 13:33, 04 Lut 2018 Powrót do góry

Dzięki za cynk, już ruszyłem w temacie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 101 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:46, 10 Lut 2018 Powrót do góry

Sukcesy Seata z modelem Ibiza Kit Car w FIA 2-Litre World Rally Cup skłoniły producenta do zaangażowania się do startów w najwyższej klasie rajdowych samochodowych mistrzostw świata (WRC). W tym celu stworzono model Cordoba WRC, który zadebiutował Rajdzie Finlandii w 1998 roku i startując do końca sezonu zdobył zaledwie 1 punkt. W sezonach 1999 oraz 2000 Seat kontynuował starty w WRC, wprowadzając od rajdu finlandii 1999 zmodyfikowaną wersję swojego auta, oznaczoną evo 2 oraz od tego samego rajdu w roku 2000 evo 3. Żadna z trzech odmian nie okazała się wystarczającym zagrożeniem dla konkurencji, co spowodowało wycofanie się fabrycznego zespołu Seata z WRC po sezonie 2000. W trakcie startów w latach 1999-2000 udało się zdobyć łącznie 3 razy miejsce na najniższym stopniu podium. Zespół SEAT Sport pojawił się jeszcze w kilku rundach WRC sezonu 2001, jednak już nie startując w klasyfikacji producentów. Na starcie Rajdu Hiszpanii 2001 pojawiły się dwie Cordoby WRC Evo 3. Załoga Salvador Cañellas Jr. / Alberto Sanchís zakończyła rajd na 9 oesie z powodu wypadku, a Marc Blázquez  / Jordi Mercader na 11 oesie z powodu awarii.
Image
W przypadku modelu auta załogi Salvador Cañellas Jr. / Alberto Sanchís z wspomnianego Rajdu Hiszpanii 2001 zdecydowałem się na tanie wydanie gazetowe. Jak zwykle w przypadku modeli z serii Seat Sport na minus zasługują reflektory i światła, natomiast cała reszta prezentuję się wystarczająco dobrze Smile
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 101 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:48, 11 Lut 2018 Powrót do góry

W 2010 roku odbyła się 30. edycja Rajdu Argentyny, która stanowiła trzecią rundę IRC oraz drugą mistrzostw Argentyny. Zwycięzcami rajdu została załoga Juho Hänninen / Mikko Markkula, jadąca Škodą Fabią S2000. Wyprzedzili oni odpowiednio załogi Guy Wilks / Phil Pugh oraz Jan Kopecký / Petr Starý, jadące tym samym samochodem. Juho Hänninen w tym sezonie został mistrzem IRC, a Škoda wygrała klasyfikację producentów.
Image
Model zwycięskiej załogi dotarł do mnie wyrwany wraz z kawałkiem podstawki, na której znajduje się błąd w imieniu kierowcy. Oderwane było również lusterko oraz spojler był znacznie nadłamany. Mocowania zarówno lusterka jak i spojlera są tak cienkie, że klej cyjanoakrylowy, z którego dotąd zawsze korzystałem raczej by się nie sprawdził. Postanowiłem wypróbować kupiony wcześniej klej do plastiku Tamiya Extra Thin Cement. W przypadku lusterka sprawdził się idealnie. Ze spojlerem tak dobrze już nie było, bo jest malowany i nałożyłem za dużo kleju, który spłynął w niepożądane miejsce przez co uszkodził lakier. Cyjanoakryl nie sprawdziłby się w tamtym miejscu ani trochę, więc wybór kleju był mimo wszystko trafny. Nie ma po nim śladu, a kiedyś przy okazji można pomalować cały spojler na biało. Na zdjęciach z racji białego koloru na ma najmniejszych szans tego zobaczyć, natomiast można dostrzec że IXO nie popisało się z bryłą w tylnej części nadwozia. Muszę jednak przyznać, że sam chyba bym nie wpadł na to, co mi w tej bryle dziwnie wygląda. Podobno w kolejnej odmianie to poprawili Smile
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Nie 12:51, 11 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
z!x
User



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 741
Przeczytał: 67 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 23:11, 11 Lut 2018 Powrót do góry

Nie masz wrażenia, że zwis tylny jest za duży? Ogólnie cały model wygląda jakoś karykaturalnie... Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 101 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:22, 11 Lut 2018 Powrót do góry

Abarth098 napisał:
można dostrzec, że IXO nie popisało się z bryłą w tylnej części nadwozia


Jak widać, nawet o tym wspomniałem Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Nie 23:23, 11 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
z!x
User



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 741
Przeczytał: 67 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 23:53, 11 Lut 2018 Powrót do góry

Wiesz, z czytaniem akurat nie mam problemu. Wink
Piszesz o tylnej części nadwozia, że nie wiesz do końca co Ci nie pasuje, więc ja sugeruje zwis tylny. A oprócz tego uważam, że całe nadwozie też jest jakieś nieproporcjonalne (albo jego poszczególne detale).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 101 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:00, 12 Lut 2018 Powrót do góry

Od początku coś mi nie pasowało, jednak nie mając jeszcze modelu w rękach nie wiedziałem co, dlatego napisałem o tym, że sam bym na to nie wpadł, bo zanim do mnie dotarł konsultowałem moje spostrzeżenia. Cały tył jest nie taki jak powinien, o czym wspomniałem, więc byłem przekonany, że nie czytałeś wpisu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 101 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:33, 16 Lut 2018 Powrót do góry

W roku 1999 zespół Glenn Seton Racing otrzymał większe wsparcie koncernu Ford oraz Tickford Vehicle Engineering i został przemianowany na Ford Tickford Racing, będący w zasadzie ekipą fabryczną. Zespół od tego momentu wystawiał ponownie dwa auta. Mistrz ATCC z sezonów 1993 i 1997, Glenn Seton, pozostał w roli podstawowego kierowcy, a dołączył do niego Neil Crompton. Sezon 1999 ukończyli odpowiednio na 4 i 12 miejscu i na kolejny rok skład podstawowych kierowców pozostał niezmieniony. Tym razem Glenn Seton znalazł się na 5 miejscu, a Neil Crompton ponownie był 12 i zastapił go Steven Richards, który sezon 2001 również ukończył na 12 miejscu, jednak tym razem Seton znalazł się jeszcze 4 pozycje dalej. Po tym sezonie Ford przeniósł sponsoring do zespołu 00 Motorsport (Gibson Motorsport), gdzie na ostatni sezon startów w serii Supercars znalazł się Neil Crompton. Po sezonie 2002 Ford wycofał wsparcie również z tego zespołu, po czym zespół Glenn Seton Racing został wykupiony przez Prodrive i przyjął nazwę Ford Performance Racing, a Seton został jednym z kierowców zespołu.
Image
Image
Ford AU Falcon z sezonu 2000 został wydany przez Classic Carlectables. Wykonanie nie różni się niczym od opisywanego modelu z serii [link widoczny dla zalogowanych]. Mamy więc chociażby czarne szyby, brak wnętrza oraz marnej jakości koła, jednak odmiana AU pomimo tej jakości w pewnym sensie przekonuje mnie do siebie i potwierdzam, że świetnym posunięciem było pominięcie odlewanych wraz z karoserią lusterek. Szkoda, że pozostałe modele tego producenta z początków produkcji wydają się wyglądać gorzej, jednak może kiedyś przyjdzie czas by to lepiej sprawdzić. Przy tej jakości zdecydowanie zaskoczyła mnie obecność certyfikatu Smile
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raf
Moderator



Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 2054
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 174 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oszczepowice k. Brzęczewa

PostWysłany: Sob 0:38, 17 Lut 2018 Powrót do góry

z!x napisał:
Nie masz wrażenia, że zwis tylny jest za duży? Ogólnie cały model wygląda jakoś karykaturalnie... Confused


Jak się przypatrzeć, to cala ta Skoda jest zjebana.
Przod - tez przecież. Reflektory, ich odstep od pasa srodkowego,
pas dolny, detale. Model, to co prawda uproszczenie... no, ale jednak.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin