FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nowości w kolekcji Abarth098 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
FF
User



Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 574
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecinek

PostWysłany: Sob 10:46, 17 Sty 2015 Powrót do góry

Świetna jest ta Lola, bardzo mi się podoba. Przede wszystkim pochwalić należy świetnie odwzorowano logotypy oraz staranne malowanie. Gdybym zbierał bolidy inne niż F1 identyczny model na pewno znalazłby się w moich zbiorach Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 103 tematy

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:10, 18 Sty 2015 Powrót do góry

Będąc nastawionym na wygranie pokazanej Loli T93, kilka minut szybciej, u tej samej sprzedającej udało mi się wygrać jeszcze jeden model Smile
Jest nim Opel Astra V8 Coupé z sezonu 2002 DTM, którym Joachim Winkelhock zdobył 3 punkty, dające mu odległą 13-tą pozycję w klasyfikacji generalnej sezonu.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Model Schuco dołączył do pokazywanej już wczesniej Astry z 24-godzinnego wyścigu na torze Nürburgring z roku 2004, natomiast w kolekcji przewiduje jeszcze przynajmniej jedno inne malowanie tego auta Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 103 tematy

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:23, 25 Sty 2015 Powrót do góry

Po wycofaniu się Forda z DTM z końcem sezonu 1989, na rzecz startów w Rajdowych Mistrzostwach Świata, sklasyfikowany na 2 pozycji Klaus Niedzwiedz przeszedł do stajni Opla. Decyzja okazała się nietrafiona, gdyż Opel Omega 3000 Evo 500, który zadebiutował w wyścigach serii DTM w sezonie 1990, okazał sie powolny na tle konkurencji. Na zakończenie sezonu 1990 najwyżej sklasyfikowana Omega zdobyła zaledwie 10 punktów i tym samym 22 miejsce w klasyfikacji generalnej. Model wykonany przez PMA pochodzi z roku 1991, który okazał się jeszcze mniej udany, a Klaus Niedzwiedz nie zdobył ani jednego punktu. Pomimo, iż auto nie ma na koncie większych sukcesów, model bardzo mnie cieszy. Jest to najlepsze PMA jakie do tej pory posiadam Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przy okazji chciałbym pokazać najszybszego sedana na świecie w latach 1990–1996- był nim Lotus Omega/Carlton, produkowany w latach 1990-1992. Wyprodukowano zaledwie 950 egzemplarzy tego modelu, w tym 630 sztuk niemieckiej wersji Opel Lotus Omega oraz 320 sztuk angielskiego Vauxhall Lotus Carlton. Standardowy 6-cylindrowy, 3-litrowy silnik Opla został powiększony do 3615 cm³ pojemności. Wyposażono go także w dwie turbosprężarki Garrett AiResearch T25 każda o ciśnieniu sprężania 0,8 bar, dzięki czemu osiągał on moc 377 KM i moment obrotowy sięgający 568 Nm. Samochód wyposażono w sześciostopniową, ręczną przekładnię stosowaną w modelu Chevrolet Corvette ZR-1, jednak prędkość maksymalną, wynoszącą 283 km/h osiągano na 5-tym biegu, gdyż 6-ty bieg był tzw. nadbiegiem.
Model powszechnie znany pochodzi z serii Opel Collection i jest niestety połączeniem niemieckiej oraz angielskiej wersji auta. Dodatkowo mój egzemplarz ma krzywo odlany przedni słupek, natomiast tylne lampy w łatwy sposób poprawiłem oraz usunąłem paskudne lusterko wewnętrzne. Myślę, iż przyjdzie kiedyś czas, by zamienić ten model na coś lepszego, jednak obecnie musi zostać, gdyż nie jestem nastawiony, aby kupić żywicznego Spark za przynajmniej 10x większe pieniądze Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mimo wszystko model jest świetnym uzupełnieniem wyścigowej wersji Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Nie 0:18, 30 Paź 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 103 tematy

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:11, 29 Sty 2015 Powrót do góry

Podobnie jak wielu kolegów, również ja kupiłem pierwszy nr z serii Kultowe Wozy Policyjne. Za 6,99 myślę, że nie można nic więcej wymagać od modelu, który mimo tak niskiej ceny prezentuje się całkiem dobrze Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na model czekałem, od kiedy tylko pojawiła się seria testowa, gdyż już wcześniej trafił do mnie, w sumie przypadkiem, dosyć już stary model Forda Coupe wyprodukowany przez White Rose Collectibles Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Podejrzewam, że seria zasili kolekcje jeszcze o kilka modeli, w tym amerykańskie Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MaSCott
User



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2605
Przeczytał: 25 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Czw 23:32, 29 Sty 2015 Powrót do góry

Ten Ford to model Business Coupe z 1949 - auto na wskroś nowoczesne. Nowy typ ramy, całkiem nowa stylistyka - auto rewolucyjne. IMHO uważam, że forma oraz zasadniczy kształt samochodu nie zmienił się od lipca 1948, kiedy to Ford zaprezentował linię modelową na rok 1949. Zniknęły wyodrębnione błotniki oraz maska w kształcie litery " V ", całość od tego dnia, jest spójna.

Jeśli lubisz amerykańskie wozy z tego okresu m.in. takie Fordy, poszperał bym w firmie AMERICAN HERITAGE MODELS. Miniaturki są nieco mniej toporne, i prezentują nowszy rocznik - 1950.
Z tego co spojrzałem, tłukli kilka radiowozów. Teraz " cywile " są w Models Car World, po 18 E Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaSCott dnia Czw 23:37, 29 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 103 tematy

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:28, 30 Sty 2015 Powrót do góry

Bardzo fajne modele. Teraz nie, ale kiedyś na pewno coś z tej firmy kupie, ale raczej cywilnego, bo już po chwili znalazłem kilka interesujących modeli. Producenta znałem tylko jako twórcę nowego Chargera, który wykonaniem mi się nie spodobał i dlatego jakoś się bardziej nie zainteresowałem, także dzięki za informacje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KLAssurbanipal
User



Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:21, 30 Sty 2015 Powrót do góry

Kto by pomyślał, że tego Forda puszczą za 7 zł. Smile W TV już parę razy widziałem nawet reklamę. Ja kupiłem go ok. 2 lata temu w wersji testowej i też zamierzam kupić teraz kolejny za takie pieniądze. Będzie na przeróbki. Razz

Jeśli chcesz wersję cywilną (jeśli chodzi o Fairlane) to Vitesse wydało kilka kolorów - niebieskim z granatowym, żółty z białym, czerwony z białym i zielonkawy (seledynowy?) z białym. Przykładowe kolory:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6138
Przeczytał: 126 tematów

Pomógł: 279 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 23:48, 04 Lut 2015 Powrót do góry

Omega jest prześliczna! Amerykany też fajne, szczególnie ten Coupe, bo Fairlane z KWP jest teraz na fali Wink

Po raz kolejny podkreślę, że naprawdę lubię Twoją kolekcję. Jest dobrze zbalansowana, a przez to ciekawa. No i coś piszesz o autach ciekawego (w tej kategorii bije Cię tylko Lucanero) przez co miło się tutaj wchodzi. Zdjęcia to klasa sama w sobie Wink

Okey, pokadziłem Ci to teraz będzie łyżka dziekciu - czemu tak rzadko aktualizacja Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piotrek_EPKK dnia Śro 23:49, 04 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 103 tematy

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:59, 04 Lut 2015 Powrót do góry

Piotrek_EPKK napisał:

Okey, pokadziłem Ci to teraz będzie łyżka dziekciu - czemu tak rzadko aktualizacja Twisted Evil


Odpowiedź masz w pierwszym zdaniu tego wątku, natomiast jako wyjaśnienie moge dopisać, że modele niestety nie przybywają do mnie zbyt często, szczególnie ostatnio, jednak w planach oczywiście są kolejne mniejsze lub większe ciekawostki. Generalnie od początku przygody z 1:43 trzymam się tego, że stawiam bardziej na jakość niż ilość Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Czw 0:01, 05 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 103 tematy

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:43, 15 Lut 2015 Powrót do góry

W 1974 Fiat używa w rajdach model 124 - ten nie jest jednak konkurencyjny i potrzebny jest następca. W 1975 roku fabryka uruchamia program, który zakłada zdobycie mistrzostwa świata. Bazując na podwoziu 131 Mirafiori Special zbudowano prototyp o nazwie SE031. Samochód kierowany w pierwszym starcie przez Giorgio Pianta i Bruno Scabin, pomimo zgłaszanych problemów z zawieszeniem i skrzynią biegów, zdobył wygraną w tygodniowym wyścigu Giro d'Italia. Mimo, że przed Giro d'Italia SE031 mial bardzo mało czasu na testy, wszystko zadziałało od pierwszego razu i pokazało duży potencjał auta na najbliższe lata. Pod maską umieszczono silnik V6 pochodzący z modelu 130. Standardowy silnik o pojemności 3,2 litra, został zmodyfikowany przez Abarth i osiągnął pojemność 3481cm3. Przy pomocy trzech gaźników Weber 48 IDF silnik osiąga 270 KM przy 6800 obr., zaś prędkość maksymalna wynosi 260 km/h. Pięciostopniowa przekładnia pochodząca z DeTomaso Pantera umieszczona została z tyłu przed tylną osią, dla lepszego rozkładu masy. Aby pomieścić ogromne koła i silnik Fiat zwrócił się do Bertone - fabryki, która opracowała widoczne nadwozie. Masa całkowita wyniosła 1120 kg. Duże wloty powietrza i spoilery zapewniły skuteczny przepływ powietrza. Model 131 przygotowany do rajdów zastąpił 124 w marcu 1976, a rok później został rajdowym mistrzem świata.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Do kolekcji trafił również model Abarth 1000 Biposto Corsa. Pojazd posiadał rurową rame i krótki rozstaw osi (1950 mm). Waga wynosiła ok. 400 kg. Silnik posiadał moc ok. 120 KM i zasilany był przy pomocy dwóch gaźników Weber 40 DCOE (później również 45). Posiadał suchą miskę olejową.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oba modele pochodzą z serii gazetowej. Model 1000 Biposto Corsa, jak dla mnie, ma w kilku miejscach zbyt mało zaokrągloną bryłę, jednak jest tak mały, że nie rzuca się to bardzo w oczy Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 12:53, 15 Lut 2015 Powrót do góry

Fiaty Abarth zacne Wink gratuluje ciekawych nabytków Very Happy
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 103 tematy

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:59, 15 Lut 2015 Powrót do góry

Dzięki Smile
Są już u mnie od dawna, jednak dopiero teraz je pokazałem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 103 tematy

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:44, 18 Lut 2015 Powrót do góry

Polski Fiat 125p Kombi z napędem 4x4 został zbudowany w 1977 na bazie Polskiego Fiata 125p Kombi. Wyposażony został w silnik 1500 o mocy 75 KM oraz układ przeniesienia napędu i przedni most z Łady Nivy. Pomimo pozytywnych opinii, jakie zebrał, projekt został zawieszony z powodu braku dostępności podzespołów od Łady i z tego powodu powstało zaledwie kilkadziesiąt prototypów.
Model to oczywiście 169 numer serii Kultowych Aut PRL-u i jakimś cudem udało mi się znaleźć ostatni egzemplarz w EMPIK-u Smile
Tak jak wspominał JarekS model jest sympatyczny, a jak na standardy KAP świetnie zmontowany - mimo, że kupiłem ostatni, pozostawiony przez innych nabywców egzemplarz, nie ma wiekszych braków czy uszkodzeń, a po dekilatnych poprawkach może być jeszcze lepiej. Podsumowując: brakuje tak dobrych modeli w tej serii i oby takich pojawiło się więcej Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dziwny Mag
User



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp

PostWysłany: Śro 21:53, 18 Lut 2015 Powrót do góry

Abarth098 napisał:
powstało zaledwie kilkadziesiąt prototypów.

Że jak Question Shocked Wink
Pomijajac już, że "kilkadziesiąt" to nie "prototyp" - to skąd takie informacje?

Za to sama prezentacja modelu ciekawa, fajna - dzięĸi! Ok! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 103 tematy

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:57, 18 Lut 2015 Powrót do góry

Tak myślałem, że w temacie polskich aut znajdą się błędy z mojej strony Smile
Informacje pozyskałem z Wikipedii i nawet nie zastanowiłem się nad nią Embarassed Oczywiście prawidłowa ilość to kilka Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin