FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Porównania Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6159
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 281 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 22:19, 30 Gru 2014 Powrót do góry

Dawno temu miałem taki plan... Będe zbierał tylko (rajdowe) Stratosy Laughing Dość szybko się z tego wyleczyłem, bo zbyt dużo jest pięknych pojazdów i szkoda się aż tak zawężać. Ale nie zmienia to faktu, że sporo modeli tego auta przerobiłem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lucanero
Moderator



Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 3231
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 22:23, 30 Gru 2014 Powrót do góry

Rajdowe Stratosy mają jak dla mnie jeden duży plus - można dorwać wersję z otwartymi światłami, a to bardzo lubię.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pako3110
User



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 1248
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland

PostWysłany: Czw 15:25, 01 Sty 2015 Powrót do góry

a ja sadze ,ze vitesse zdecydowanie wygrywa. Tylne nadkole w LS to fantazja,dodatkowy spoiler wyglada kiepsko, " żaluzje" z tylu tez kiepskie,a opony...to wlasnie te balonowe byly oryginalnie montowane w pierwszych statoskach. Wygladaja tylko kiepsko bo w LS felgi sa znow zmyslone,a profil opon mocno tuningowy

w Vitesse od razu rzuca sie w oczy poprawnie osadzona przednia szyba z delikatna i subtelna wycieraczka, poprawne lusterko, uchylona szybka kierowcy ,a piekne koncowki wydechu zamykaja sprawe.

jedyne co do mnie przemawia na korzysc LS to barwione kierunkowskazy z przodu i tyle.

przy tak wielu wadach ,moim zdaniem LS jest bardzo "drogim" modelem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pako3110 dnia Czw 15:50, 01 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 16:04, 01 Sty 2015 Powrót do góry

Ale patrząc na to zdjęcie z internetu
[link widoczny dla zalogowanych]
to produkt LS aż tak źle nie wypada , oceńcie sami.
EDIT : przeglądałem fotki modeli Stratosa na znanej stronie Carmodel i znalazłem coś takiego :
[link widoczny dla zalogowanych]
albo :
[link widoczny dla zalogowanych]
tak porównując do modelu LS...


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 16:39, 01 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
pako3110
User



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 1248
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland

PostWysłany: Pią 13:39, 02 Sty 2015 Powrót do góry

to jest bardziej wizja komputerowa ,niz prawdziwe zdjecie i przedstawia ucywilizowana wersje rajdowki. Tak poszerzone nadkola wystepowaly tylko w rajdach.

Im wiecej sie przygladam ,tym bardziej bawi mnie spoiler na dachu w modelu LS i pokrewnych Laughing

edit: dopatrzylem sie rowniez, ze bezbarwne kierunkowskazy vitesse ,wcale nie sa bledem

fabryczna lancia hf miala takie nadkola,spoiler i opony:
[link widoczny dla zalogowanych]
fotka z netu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pako3110 dnia Pią 13:45, 02 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
smigi
User



Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2572
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 13:33, 03 Sty 2015 Powrót do góry

Stratos z LS jest na prawdę dobry, jak za pieniądze które trzeba było za niego dać. Jeśli jednak chodzi o poprawność merytoryczną to z tym nie jest już tak różowo... Przede wszystkim wspomniany wyżej spoiler na dachu, który wygląda raczej jak poręcz z gumowego węża... do tego ramki wokół bocznych szyb - w oryginale szyba dochodzi do krawędzi drzwi, w LS drzwi zachodzą niemal na dach, daleko za ramkę szyby. Do tego światłą w zderzaku które są totalną fantazją, tak samo jak wlot powietrza między nimi. I na sam koniec tylna część nadwozia, prosta, a w oryginale poniżej świateł jest ścięta po skosie w kierunku kół:

Image

Image

Felgi też tylko przypominają te z oryginału.
Okropnie wygląda też zagłębiona mocno przednia szyba..

Jednak jest to świetny model jako baza do zabawy, ja swego czasu pokazywałem co da się z niego wyskrobać przy odrobinie cierpliwości:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


PS. Sorry za offtop Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez smigi dnia Sob 13:39, 03 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Lucanero
Moderator



Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 3231
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 11:29, 19 Lut 2015 Powrót do góry

Szybkie porównanie modeli 360 Modena Spider.
Kyosho Vs. IXO.
IXO wyróżnia się jasnym kolorem wnętrza, co wygląda bardzo dobrze w porównaniu do Kyosho.

[link widoczny dla zalogowanych]

Kyosho ma fajniejsze klosze świateł, w IXO widać bolce mocujące.
Deska rozdzielcza jest fajna tu i tu, może z lekkim wskazaniem na IXO ale detale wnętrza są lepsze w Kyosho.

[link widoczny dla zalogowanych]

Kyosho ma inaczej zrobione pałąki - z siatką, no i ma dokładany dach.
Z tyłu jest podobnie, ale wstawki wewnątrz czerwonych kloszy bardziej chyba przypominają oryginał w Kyosho.

[link widoczny dla zalogowanych]

Podsumowując, cały czas uważam, że IXO to fajny model, ale oczywiście wolę Kyosho Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lucanero
Moderator



Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 3231
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 11:31, 13 Mar 2015 Powrót do góry

Chyba nie do końca te modele nadają się do porównania bo modele sporo się różnią, ale postanowiłem jednak wrzucić.

Dwa Challengery: pomarańczowy to Greenlight i ma przedstawiać wersję z roku 1970, a fioletowy to Matchbox YMC i wersja z 1971.

[link widoczny dla zalogowanych]

Różnią się przodem i tylnymi światłami. Na pewno od razu rzucają się w oczy nieprzezroczyste światła w Matchboxie.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Nie wiem czy to kwestia wersji czy tak bardzo różnego podejścia do formy, ale Greenlight ma o wiele masywniejszy przód - znawcą nie jestem, nie wiem czy tak powinno być.

[link widoczny dla zalogowanych]

Przód Matchbox’a jest smuklejszy i bardziej “zaostrzony”.

Generalnie uważam, że oba modele są bardzo fajne, szkoda, że nie mogę ich porównać z Minichampsem.
Natomiast niedługo, jeśli IXO dotrzyma słowa będzie możne je porównać z wypustem PremiumX.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
xiedzu
Moderator



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2080
Przeczytał: 66 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: óć

PostWysłany: Nie 20:55, 22 Mar 2015 Powrót do góry

Nie będzie to pełne porównanie, bo, choć to jedna marka, to modele różne.
A chodzi o Ikarusa 260 z Советский Автобус (Sowiecki Autobus) i Ikarusa 280 z Classicbus. Wiadomo, że różnią się od siebie ale podwozie, przynajmniej od przodu do osi napędowej, powinno być takie samo.
Jak to wygląda w modelach prezentują zdjęcia:
oba razem - góra 280, dół 260...
Image

przednie zawieszenie
260
Image
280
Image

tylna oś
260
Image
280
Image

Drobne różnice są widoczne Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bartex
User



Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Sob 17:25, 28 Mar 2015 Powrót do góry

Pewnie wszyscy te modele mają i sami je porównają, ale jak już zrobiłem zdjęcia to wrzucę Smile

Porównanie to dwie Nyski - ze złotej kolekcji i z wydania KAP.
Generalnie to model ze złotej kolekcji jest ciut lepiej pomalowany (choć do ideału mu daleko) i ma większe emblematy. Na moje oko to tyle różnic Razz

Image

Image

Image

Image


A tu taki mały bonusik w postaci Nysy eksportowej Smile

Image

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pako3110
User



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 1248
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland

PostWysłany: Czw 13:16, 02 Kwi 2015 Powrót do góry

Moze ktos wrzucic porownanie skody 110r abrex z kap?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
autaPRL-u
User



Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 736
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Czw 23:44, 02 Kwi 2015 Powrót do góry

Pako , bardzo proszę Smile
Bryły Skód bardzo się różnią , Abrexowa jest wyższa , ma zupełnie inną linię "opadania " .
Szczerze mówiąc , mi bardziej przypadła do gustu Skoda 110R z KAP.
Kultowa jest naprawdę porządnie wykonana i ma kształy , które sprawiają , że jest bardziej "coupe" niż ta z Abrexu .
Która jest bardziej poprawna - czekam na opinie osób bardziej znających się na temacie Skód ode mnie Wink .
[URL=http://s327.photobucket.com/user/walendowskip/media/P4023818_zpsneeteips.jpg.html]
Image[/URL]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abrimaal
User



Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova

PostWysłany: Pią 0:21, 03 Kwi 2015 Powrót do góry

Problem Skody 110R niedawno był odnowiony w temacie modeli Abrex - tutaj. Z pewnością model KAP ma proporcje bliższe oryginałowi.

Ja ze swojej strony dołączam jeszcze zestawienie podobnych wymiarowo aut. Ta przednia szyba to katastrofa.
Długość i szerokość modelu jest w skali 1/43, wysokość to skala 1/39.

Image

Image

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Joxer
User



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:33, 03 Kwi 2015 Powrót do góry

Skoda 110R (Neo Vs Abrex Vs DeA)
Image
Image
Image
Image
(forum.index.hu)


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
Abrimaal
User



Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova

PostWysłany: Pią 22:56, 03 Kwi 2015 Powrót do góry

Czy tył (lampy + kratka) w KAP to oddzielne elementy? Może da się podmienić od Abrex?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin