FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Porównania Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Joxer
User



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 926
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:03, 03 Lut 2016 Powrót do góry

GAZ-3302 Gazela
Avtolegendy CCCP Vs Avtomobil na służbie

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Joxer dnia Śro 21:04, 03 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Lucanero
Moderator



Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 2153
Przeczytał: 52 tematy

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 10:39, 06 Lut 2016 Powrót do góry

Stałem się posiadaczem dwóch Mercedesów G4.
Jeden w wykonaniu Signature, drugi Minichampsa.
Modele różnią się od siebie kilkoma szczegółami, ale najprawdopodobniej jest to spowodowane tym, ze Minichamps przedstawia defiladowy wóz generała Franco, więc ma np. inne opony - nie terenowe.

Ogólnie trochę lepszy odbiór daje PMA, ma na przykład fajniejsze wkłady świateł z przodu i cieńsze maszty na chorągiewki.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Lepiej wyglądają też osie pojazdu i zawieszenie - szczególnie przednie.

[link widoczny dla zalogowanych]

Gril jest podobny w obu modelach, ale Signature przez to, że ma ten element srebrny i lepiej zaznaczoną głębię prezentuje się o wiele lepiej. Właściwie to tej głębi grila w PMA brakuje zupełnie Smile

Odrobinę cieńsze wycieraczki są w Signature, ale np. wydaje mi się, że chromy są za błyszczące - o wiele bardziej odpowiadają mi te z szarego modelu - też błyszczą, ale nie aż tak.

Wnętrze jest podobne. Wolę kierownicę od PMA ze względu na mniejsza ilość chromów. Zegary i ogólnie środek lepiej wyglądają w PMA.

[link widoczny dla zalogowanych]

Na zakończenie dodam, że oba modele trafiłem w bardzo podobnej cenie. PMA był minimalnie droższy, ale minimalnie.

Co sądzicie?
Pewnie wynajdziecie więcej szczegółów, którymi modele się różnią. W moim odczuciu wygrywa PMA.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lucanero dnia Wto 22:58, 29 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Abarth098
Klubowicz



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1617
Przeczytał: 125 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:56, 06 Lut 2016 Powrót do góry

Szerokość grilla jest aż tak różna, czy tylko tak to wygląda? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MARCO
Klubowicz



Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 3664
Przeczytał: 92 tematy

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 12:41, 06 Lut 2016 Powrót do góry

Dostrzegłem wiele różnic. Skrzynka na tyle auta inna , grill , szyba przednia , stopień skrzynka z boku , składany dach no i opony. Teraz pytanie który bliższy oryginału.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
promens
User



Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 505
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:29, 06 Lut 2016 Powrót do góry

Z tych zdjęć oryginałów, które przed laty ściągnąłem sobie z Internetu wynika, że:
1. To niekoniecznie pojazd Franco, bo Göring na paradzie w Pradze jeździł podobnym. Też chyba szarym. Mam zdjęcie czarno-białe, więc mógł być też khaki.
2. Opony w Signature bliższe oryginałowi. W oryginale nie były aż tak strasznie „terenowe”, ale bieżnik był głęboki. Jeszcze bardziej terenowe opony miały te Mercedesy z zabudową karety na stałe.
3. Szyba przednia w odkrytych autach torpedo na żadnym zdjęciu nie jest tak wysoka. Być może (dokładnie tego nie widać) te z zabudową karety mogły mieć wyższą szybę z przodu.
4. Grill w PMA znacznie bliższy oryginałowi. Również kształtem.
5. Kufer – nic nie wiem, bo nie znalazłem dobrych zdjęć od tyłu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
QLIG
Klubowicz



Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3451
Przeczytał: 73 tematy

Pomógł: 81 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żory

PostWysłany: Sob 15:29, 06 Lut 2016 Powrót do góry

Mercedes G4 był nie był produkowany w jednej wersji, więc może oba są prawidłowe Wink


Tu dwa zupełnie odmienne G4:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zetorski
Klubowicz



Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 679
Przeczytał: 120 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Kampinoska

PostWysłany: Nie 1:09, 07 Lut 2016 Powrót do góry

Uważam, że
ten z Signature jest generalnie wykończony w bardzo "mięsisty" sposób,
wiele elementów, większość ma "przedobrzone" proporcje, zbyt mięsiste,
za grube.....trzyma ogólnie kształty ale w detalu ma mało finezji.
Pod tym względem ten z PMA jest przekonujący, bardziej proporcjonalny
w detalu, aż dziwi że wycieraczki tak wykonali bylejak...
...czy też podobnie uważacie ?
edit:
ale atrapa i szczeliny w pokrywach silnika są chyba lepsze w Sign.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zetorski dnia Nie 2:24, 07 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Lucanero
Moderator



Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 2153
Przeczytał: 52 tematy

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 14:43, 09 Lut 2016 Powrót do góry

Nie wiem czy lepsze szczeliny są w Signature - może są zbyt przesadzone? Trudno jednoznacznie to stwierdzić Smile

Na dziś mam kolejne porównanie. E30 M3 Evolution od Minichampsa i Autoartu.

Porównując modele M3 E30 EVO trzeba pamiętać, że Minichamps to model starszy niż Autoart.

Największe różnice to dolny spoiler - o wiele większy w PMA i tylna lotka - też większa i wyraźniejsza.
Inne są oczywiście felgi - w AA mamy dwukolorowe skręcane cuda Smile
Ale za to w PMA mamy antenę na dachu Smile

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Tym razem w AA nie mamy skręcanych kół, za to oczywiście mamy otwieraną maskę - są szpary - owszem, ale silnik jest pięknie pokazany.

[link widoczny dla zalogowanych]

Tylne światła się trochę różnią i wolę te z AA.

Podsumowując:
Wolę Autoart, ale PMA ma klimat starszego i już jednak trudniejszego do zdobycia modelu, który po protu chce się mieć u siebie.
Dlatego kupienie przeze mnie AutoArtu nie traktuję jako wymianę na półce tylko jako uzupełnienie mini-kolekcji M3.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abrimaal
User



Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 636
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova

PostWysłany: Wto 20:27, 09 Lut 2016 Powrót do góry

Pomimo otwieranej maski, AutoArt jest bardziej realistyczny i ma ten charakter lekkiego sportowego auta. Grill, lampy i logo mają ciekawsze proporcje, lusterka delikatniejsze a sama karoseria precyzyjniej wytłoczona. W PMA tylny słupek wydaje się też za gruby. A koła w AutoArt są piękne Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lucanero
Moderator



Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 2153
Przeczytał: 52 tematy

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 23:09, 13 Mar 2016 Powrót do góry

Dziś na tapetę trafia rocznik 2005 kultowego Mustanga.
Porównując te dwa modele zwróciłem uwagę na parę rzeczy, ale pewnie nie na wszystkie.

Tak na szybko i zdjęciowo.:

przód:

[link widoczny dla zalogowanych]

tył:

[link widoczny dla zalogowanych]

Podsumowując wygląda to tak.
Wersja od PMA (czarny) był jednym z pierwszych Minichampsów takiego w miarę nowego wypustu, nie znam dat ani szczegółów, ale pamiętam, że jak wziąłem to do ręki to dało się wyczuć różnicę. Świetne światła (szczególnie tył), ostre fajne krawędzie. Ale za małe koła np. Przynajmniej tak mi się wydaje.

Skręcane koła i fajniejsze rury wydechowe to za mało. Ogólne wrażenie jednak wygrywa Minichamps, choć AA to też naprawdę super model.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HitFan
User



Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 665
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 23:27, 13 Mar 2016 Powrót do góry

AutoArt ma fajniejsze "kratki" z przodu oraz tylne lampy. No i tak jak mówiłeś wydech i skrętne koła. Szkoda, że wnętrz za dobrze nie widać. W minichampsie na plus światło stopu na klapie i obrysówki na bokach z tyłu. Ponadto genialne przednie reflektory i wyraźniejsze linie podziału.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lucanero
Moderator



Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 2153
Przeczytał: 52 tematy

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 23:02, 29 Mar 2016 Powrót do góry

Zazwyczaj prezentuję nowy model u mnie w wątku, a potem wrzucam porównanie, ale teraz to specjalna sytuacja, k†órej początki sięgają roku 2015 i ostatnich Targów Hobby na których poznałem pewnego wielkiego brodatego zbieracza modeli z napędem na 4 łapy.

przegadaliśmy parę spraw przy gablotkach - najdłużej na temat najnowszego XC90 i ostatniego Range Rovera.

Dzięki buusoli prezentuję poniższe porównanie IV generacji Range Rovera.

[link widoczny dla zalogowanych]

Matowy czerwony to PremiumX - stalowo szary to Triple9 - jak doskonale wiadomo jest to to samo pod względem kasty i ogólnego producenta, ale świetnie nadaje się do porównań.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Modele oprócz oczywistych różnic kolorystycznych wyglądają identycznie oprócz kilku detali.
Felgi - oczywiście tu moje serce jest po stronie PremiumX - uwielbiam czarne. Wzór felg czerwonego modelu tez mi bardziej odpowiada.

Natomiast profil opony w modelu to jakaś gangsterka i przesada - zresztą dotyczy to obu. Fela ogromna, a opona niziutka. Nie mój styl przy SUV.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Wolę natomiast jasne wnętrze Triple9. Stalowy kolor pasuje do Range, ale muszę przyznać, że matowa czerwień wygląda specyficznie, wyjątkowo i bardzo ciekawie.

No dobra - trochę PremiumX jest dla angielskiego piłkarza. Ale ma w sobie coś fajnego.

PremuimX ma jeszcze jeden ogromny minus - fotografuje się to masakrycznie! Nic nie widać, wszystko się zlewa i nie doświetla. Już wolę czarny mat niż czerwień.

Historia tych modeli jest taka, że jeden z nich zobaczyłem u buusoli, drugi zakupiłem ja, a jeszcze na targach umówiliśmy się na wymianę.

Na razie na potrzeby porównań mam oba, ale jeden jedzie wkrótce do Poznania.
Który zostaje u mnie?
Zapraszam do mojego tematu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abrimaal
User



Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 636
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova

PostWysłany: Wto 23:17, 29 Mar 2016 Powrót do góry

Tak jak piszesz, czerwony jest dla piłkarza, a srebrny dla senatora. Nie chciałbym być postawiony przed wyborem, mając tylko na jeden.
Co mi sie zdecydowanie nie widzi? Amerykańska "plażowa" rejestracja w srebrnym.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
buusoola
Klubowicz



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 3979
Przeczytał: 98 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy

PostWysłany: Śro 0:32, 30 Mar 2016 Powrót do góry

Widzę, że nie próżnujesz Smile Teraz widząc je oba razem wiem, że brakuje w stalowym zaakcentowania tych skrzeli. Pewne jest też to, że do stalowego nie pasowałyby czarne felgi. A reszta to rzecz gustu. Mam nadzieję, że jesteś zadowolony z zamiany.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lucanero
Moderator



Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 2153
Przeczytał: 52 tematy

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 10:21, 30 Mar 2016 Powrót do góry

Jestem bardzo zadowolony Smile Jeszcze raz dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin